Avatar billede poulvp Praktikant
21. marts 2002 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

rullende baggrund?

Jeg har fundet et sted hvor jeg kan downloade baggrunde
til min hjemmeside som eks. ruller over skærmen eller på anden måde bevæger sig i baggrundsbilledet, men jeg kan ikke få dem til at virke, når jeg lægger dem ind på min hjemmeside virker den bevæglige del ikke, hvad gør jeg galt?? jeg redigerer med frontpage 2000.
Avatar billede swasper Nybegynder
21. marts 2002 - 10:24 #1
kan du ikke nævne en adresse til vhor det er du finder disse baggrunde?
Avatar billede poulvp Praktikant
21. marts 2002 - 10:33 #2
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
24. marts 2002 - 08:57 #3
Avatar billede poulvp Praktikant
24. marts 2002 - 16:37 #4
ja
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
27. marts 2002 - 23:18 #5
--->poulvp
Kan du ikke uploade din HTML (+ selvføgelig dit pic), så vil jeg gerne kigge på det...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
31. august 2002 - 14:42 #6
--->poulvp
Jeg kan se du har accepteret mit svar...
Hvis jeg skal hjælpe, bliver jeg nød til at se dit pic + HTML koden..?
Kan du uploade et sted?

Takker for pointene...

Zlimmer ~over&out~