Avatar billede zion Juniormester
21. marts 2002 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af filer samt brænder

Hejsa!
Jeg har hentet nogen Mpeg filer ned fra nettet, og når jeg klikker på dem står der at de fylder lidt under 700 MB. Når man højre kliker på dem og tager egenskaber så står der ca. 730 MB. Det betyer at jeg ikke kan få dem til at være på en CD. Jeg har hørt nogen snakke om at man kan brænde (on the fly) og på den måde kan få det til at være på en CD. Jeg er ikke sikker på om det passer, er der nogen der ved det ? Hvis det passer hvordan brænder jeg så på den måde når filen ligger på min harddisk. Hvilket program skal bruges.

Hvis det ikke passer, kan man så dele Mpeg filer op i mindre dele ? Hvilket program skal bruges ?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. marts 2002 - 10:08 #1
hmm..hva kan det dog være for nogle mpeg filer? :)
Avatar billede bab Nybegynder
21. marts 2002 - 10:58 #2
Brug Nero. Du kan sagtens ha 730MB på cd det er nemlig iso2 standard
så der kan faktisk ligge omkring 800MB i alt på en 700MB cd.
Brænd du bare løs, men husk ISO2.
Er det vcd du skal brænde eller bare lægge dem ned almindeligt??
Avatar billede bab Nybegynder
21. marts 2002 - 11:06 #3
Læs nede i bunde af siden på denne link!!!!!
http://www.dith.cwc.net/dvd/vcd.html
Avatar billede zion Juniormester
21. marts 2002 - 11:26 #4
Det er gamle klip fra landskampe jeg har downloaded :-)

Tak for hjælpen jeg forsøger når jeg kommer hjem