Avatar billede milfeldt Nybegynder
21. marts 2002 - 03:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

XP-driver USB 5 IN 1 READER/WRITER

HJÆÆÆLP....
Jeg har lige opgraderet til WIN XP  (ØV ØV & atter ØV) nu mangler jeg en driver til min USB 5 IN 1 READER/WRITER fra MR.PLATINUM.
Er der ikke en venlig sjæl med en god ide
Avatar billede hojben Novice
21. marts 2002 - 03:03 #1
det ville hjælpe lidt hvis du havde et link til deres side eller andte.. der må stå et website i din manual.
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 09:50 #2
Prøv lige at se om det er den her (man kan aldrig være sikker med Mr.Platinium):
http://www.qvs.com/usb/images/ur5fpt-d.jpg

Hvis den ser sådan ud, så skal du bruge denne driver:
http://www.qvs.com/support/Drivers/UR5FPT-D%20Win2K.zip
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 10:05 #3
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 10:15 #4
Hvis ikke det er en af dem her, har du så ikke mulighed for at tage et billede af den? Mr.Platinum køber rettighedeen til at sælge produkter fra mange firmaer, så man kan aldrig være sikker :o( Det eneste man kan gå efter er hvordan de ser ud!
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 10:18 #5
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 10:26 #6
Hvis det er den sidste, som jeg faktisk regner med at det er, så er der ingen driver til Windows XP, her kan du se den's webside - det kan jo være at der kommer en:
http://www.feiya.com.tw/products/03_03.htm
Avatar billede mcfrede Nybegynder
21. marts 2002 - 15:59 #7
Mange eksterne cdrw-drev er interne drev stoppet i en kasse, og kørt gennem et lille adapterprint.
Hvis du har mod på det kan du jo splitte drevet ad og se om der gemmer sig et internt drev indeni. Det gjorde jeg med min USB-brænder fra phillips da jeg skiftede til winXP!
Avatar billede mcfrede Nybegynder
21. marts 2002 - 15:59 #8
...og det virker!
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 16:05 #9
mcfrede > Det er ikke en cdrom-brænder ;o) Det er en maskine til at læse/skrive kort som f.eks. smartcard!
Avatar billede hemning Nybegynder
21. marts 2002 - 20:05 #10
Tak for points :o) Hvilken en var det?
Avatar billede skeel Nybegynder
19. marts 2003 - 04:20 #11
Hvis det er denne http://www.fotografisk.dk/webshop/kort/3in1R-W.gif så kan du hente en "firmvare opdatering på http://gidana.dk/default.aspx?shopDept0=3&shopDept1=19 Jeg har gjort det og det virker.
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:41 #12
Hej Skeel

Jeg har samme problem - Hvordan ordnede du det med Firmware'n ???

Håber du har tid