Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 00:54 Der er 48 kommentarer og
3 løsninger

index.htm.... !?

Hej Eksperter

Min index.htm
ser således ud...
******************************************
<html>
<head>
<title>Velkommen til 5E</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="*,450,*" cols="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
  <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="overst">
  <frameset cols="*,760,*" rows="*">
    <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="venst">
    <frameset rows="60,350" cols="170,590" border="0" framespacing="0">
      <frame src="site/logo.htm" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="logo" noresize>
      <frame src="site/5ebany3.htm" frameborder="NO" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="head" noresize>
      <frame src="site/menu.htm" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="menu" noresize>
      <frame src="site/forside.htm" marginwidth="0" marginheight="0" name="main" noresize>
    </frameset>
    <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="hojre">
  </frameset>
  <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="bund">
</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#637B7B">
</body>
</noframes>
</html>
*************************************************
Og det er vel godt nok.... men når jeg så går ind på sitet og taver en view source ser det sålede ud..

                <!-- BEGIN Popup Blocker -->
                <script language='javascript'>
                NS_ActualOpen=window.open;
                function NS_NullWindow(){this.window;}
                function NS_NewOpen(url,nam,atr){return(new NS_NullWindow());}
                window.open=NS_NewOpen;
                </script>
                <!-- END Popup Blocker -->
<html>
<head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="100%,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
  <frame name="topFrame" scrolling="YES" noresize src="redirect.asp">

</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
</body><script> window.open=NS_ActualOpen; </script>

</noframes>
</html>
****************************************
Hvor går det galt... !? er det hos min redirect...!?
Hvad gør jeg so jeg får <title>Velkommen til 5E</title> til at slå igennem. !

René
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 00:58 #1
Kom lige med et link.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. marts 2002 - 00:58 #2
Du har vel en eller anden popupblocker installeret der fucker i det. Prøv at disable den.
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:00 #3
/ backside www.5e.dk

/ pelkjær
hmmmm..jeg har prøvet at lukke min Firewall (Zonealarm 3.0) men det ændrede ingenting

René
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. marts 2002 - 01:03 #4
På din redirectside http://home19.inet.tele.dk/rene2u/ ser jeg din frameset ganske fint med "view source"
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. marts 2002 - 01:05 #5
http://home19.inet.tele.dk/rene2u/:

<html>
<head>
<title>Velkommen til 5E</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="*,450,*" cols="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
  <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="overst">
  <frameset cols="*,760,*" rows="*">
    <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="venst">
    <frameset rows="60,350" cols="170,590" border="0" framespacing="0">
      <frame src="site/logo.htm" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="logo" noresize>
      <frame src="site/5ebany3.htm" frameborder="NO" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="head" noresize>
      <frame src="site/menu.htm" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="menu" noresize>
      <frame src="site/forside.htm" marginwidth="0" marginheight="0" name="main" noresize>
    </frameset>
    <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="hojre">
  </frameset>
  <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="bund">
</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#637B7B">
</body>
</noframes>
</html>

**************************************************

www.5e.dk:

<html>
<head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="100%,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
  <frame name="topFrame" scrolling="YES" noresize src="redirect.asp">

</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
</body>
</noframes>
</html>
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:05 #6
<html>
<head>
<title>Velkommen til 5E</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="100%,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
  <frame name="topFrame" scrolling="YES" noresize src="redirect.asp">

</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
</body><script> window.open=NS_ActualOpen; </script>

</noframes>
</html>

For mig ser det ud som om at denne her skal ind som index.htm på www.5e.dk
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:06 #7
pelkjaer/ Hmm ja der går man også direkte til sitet ! men jeg har jo købt domænenavnet gennem Buydomain.dk og så er det jo her men bliver redirectet til
http://home19.inet.tele.dk/rene2u/ når man skriver www.5e.dk

?

/René
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:08 #8
backside / hvis jeg gør det hvad bliver der så af mit framesæt !?

/Rene
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:09 #9
Det loader i www.5e.dk/index.htm

Det er titlen på www.5e.dk/index.htm der mangler, og ikke på http://home19.inet.tele.dk/rene2u/index.htm .
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:11 #10
Kan i ikke se denne smøre: ?

          <!-- BEGIN Popup Blocker -->
                <script language='javascript'>
                NS_ActualOpen=window.open;
                function NS_NullWindow(){this.window;}
                function NS_NewOpen(url,nam,atr){return(new NS_NullWindow());}
                window.open=NS_NewOpen;
                </script>
                <!-- END Popup Blocker -->

hmmmm... what dæ dælen er det for en popupblocker jeg er den heldige ejer af... ;-))

/René
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. marts 2002 - 01:12 #11
Jeg kan ikke se den.
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:12 #12
Har du ikke selv lavet din index på www.5e.dk ?
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:14 #13
Hvor pokker ligger den  www.5e.dk/index.htm henne ? jeg har kun 1 UL
til http://home19.inet.tele.dk/rene2u/index.htm er det noget med
A-record ?
DNS record ?

René
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:17 #14
Jo det her jeg da rigtig nok... der er kun 1 stk index.htm til det site, men jeg kan fårstå at der må være 2, hvor er  www.5e.dk/index.htm henne ?

;-)

Ja nu er jeg da ved at bliver forvirret ...  ;-))

/René
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:19 #15
Hvis du har købt www.5e.dk må du ha´ fået login oplysninger.
Upload den index jeg skrev tidligere.

Ellers er jeg ikke helt med på hvad der sker.
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:20 #16
Jeg kan forøvrigt heller ikke finde den popup killer kode.
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:27 #17
Jeg har været inde på http://buydomains.dk/admin/login.asp og se, men der er bare en
A-Record, som jeg skal skrive mit link til den site som www.5e.dk skal redirectere til (http://home19.inet.tele.dk/rene2u/) og her er mit framesæt jo uploaded som index.htm

?

René
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:28 #18
Har du ikke mulighed for at uploade til den?
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:28 #19
nå det vil jeg lige sove på ............
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:29 #20
øhhh nej .det er jo bare en redirect... !    ;-)
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:31 #21
Tja, så tror jeg ikke der er noget at gøre.
Der ER jo ingen titel på www.5e.dk/index.htm så hvis du ikke kan ændre den fil kan du nok ikke gøre noget ved det.
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:31 #22

**************************'
                <!-- BEGIN Popup Blocker -->
                <script language='javascript'>
                NS_ActualOpen=window.open;
                function NS_NullWindow(){this.window;}
                function NS_NewOpen(url,nam,atr){return(new NS_NullWindow());}
                window.open=NS_NewOpen;
                </script>
                <!-- END Popup Blocker -->
<html>
<head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="100%,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
  <frame name="topFrame" scrolling="YES" noresize src="redirect.asp">

</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
</body><script> window.open=NS_ActualOpen; </script>

</noframes>
</html>
*******************************************
eller

            <html>
<head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="100%,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
  <frame name="topFrame" scrolling="YES" noresize src="redirect.asp">

</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
</body><script> window.open=NS_ActualOpen; </script>

</noframes>
</html>

*******************************

.....aner jeg ikke hvor kommer fra det er ikke noget jeg har skrevet... ?

René
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:34 #23
Nemlig..... ka det passe  (at man skal finde sig i det !?) - det kan da ikke være rigtig.....  ;-)

Vil du ikke mene at det må være er overordnet "framesæt" som bliver pålagt
hos min redirect... (buydomains.dk) ?

René
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:35 #24
Pointtal hævet til 60.....
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:37 #25
Jeg kender ikke buydomains.dk så jeg ved ikke hvordan det fungere.
Men jeg tror jeg er med nu, du har en domain men ikke hotel til det.
Er det korrekt?
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:40 #26
Yepp...
Var  lige inde og kigge http://www.backside.dk/ flot !!  ;-)
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:42 #27
Takker. ;)

Jeg tror du må leve med det til du får et hotel.
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:47 #28
hmmmm.... jeg tror lige jeg vil tjekke med buydomains.dk ... for det lyder lidt speci...

tak for forsøget......... menjeg lader lige spørgsmålet stå... det kunne jo være der kommer et klogt hovede (mere) forbi...

/René

G´nat
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:48 #29
For at sætte lidt skub i sagerne pointtal hævet til 100  ;-))
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:49 #30
Du behøver ikke sætte flere point på for min skyld, jeg svarer aldrig aligevel. ;)
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 01:49 #31
Nat nat.  ;)
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 01:49 #32
arh... så 150 da !  fra 30 - 150 på 50 minutter...  det er da pænt !

René
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. marts 2002 - 07:56 #33
popop blokeren er et forsøg på at hjælpe. men den er malplaceret her for det eneste html-side den forhindrer i at generere popops er http://www.5e.dk/
forhindrer
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. marts 2002 - 07:59 #34
pokkers igen en ubevidst submit.

men idet jeg cutNpastede urlen fra adresselinien fik jeg noget snavs med med adressen www.doubleclick (gemt med kontrolkoder) i. Prøv at check det iandre, det ku være en scam vi har kørende her.
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 08:24 #35
jakoba>> Hvad er "scam" om jeg må spørge?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2002 - 08:30 #36
www.5e.dk/redirect.asp sender dig over på den rigtige side....
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. marts 2002 - 08:31 #37
et svindelnummer.

Nedenstående er ren teori. ikke en anklage imod buydomain.

fortæl reklamefirmaet doubleclick at du vil sælge dem popopvisninger for kun 0,25 øre pr styk.
indsæt en popop-undertrykker på den side hvor du også indføjer doubleclicks popopgenerende kode.
send doubleclick en regning for det antal popops der bliver requested fra doubleclicks servere, selvom ingenting bliver vist.

men undskyld 5e. det hjælper ikke dig med dit spørgsmål.

mvh JakobA
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 10:22 #38
jakoba / øhhhhh dine 3 sidste kommentarer er for mig sort snak... men som du skriver heller ikke en løsning til mig !?    ;-)

/René
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 10:24 #39
Pointtal hævet til 200....

Det må kunne løses... kom nu...    ;-)))

/René
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 10:29 #40
el barto / så er det måske i redirect.asp der skal rettes !?
Hvorledes gøres det ?

/René
Avatar billede backside Nybegynder
21. marts 2002 - 10:41 #41
Rolig nu med de point.
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 10:46 #42
;-))
Avatar billede 5e Nybegynder
21. marts 2002 - 22:08 #43
hmmm... ingen ideer ?
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2002 - 01:48 #44
<ole>
Den eneste løsning er, at du betaler det, det nu engang koster at have en hjemmeside = betaler for et webhotel.
Der, hvor du har købt dit domæne, ligger der blot et frameset, hvori dit site bliver hentet ... en rigtig dårlig løsning. Lej et rigtig webhotel.
Det behøver ikke koste ret meget og du har gigantiske fordele ud af det. Check f.eks. Cliche.dk - det er nok noget af det billigste med den backbone  ;o)
/mvh
</bole>
Avatar billede radcon Nybegynder
06. april 2002 - 19:27 #45
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>Velkommen til 5E</title>
</head>
<frameset rows="*,450,*" cols="*" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
  <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="overst">
  <frameset cols="*,760,*" rows="*">
    <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="venst">
    <frameset rows="60,350" cols="170,590" border="0" framespacing="0">
      <frame src="site/logo.htm" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="logo" noresize>
      <frame src="site/5ebany3.htm" frameborder="NO" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="head" noresize>
      <frame src="site/menu.htm" scrolling="NO" marginwidth="0" marginheight="0" name="menu" noresize>
      <frame src="site/forside.htm" marginwidth="0" marginheight="0" name="main" noresize>
    </frameset>
    <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="hojre">
  </frameset>
  <frame src="site/surro.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="NO" name="bund">
</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#637B7B">
</body>
</noframes>
</html>
*************************************************
Og det er vel godt nok.... men når jeg så går ind på sitet og taver en view source ser det sålede ud..

                <!-- BEGIN Popup Blocker -->
                <script language='javascript'>
                NS_ActualOpen=window.open;
                function NS_NullWindow(){this.window;}
                function NS_NewOpen(url,nam,atr){return(new NS_NullWindow());}
                window.open=NS_NewOpen;
                </script>
                <!-- END Popup Blocker -->
<html>
<head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<frameset rows="100%,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
  <frame name="topFrame" scrolling="YES" noresize src="redirect.asp">

</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
</body><script> window.open=NS_ActualOpen; </script>

</noframes>
</html>
Avatar billede 5e Nybegynder
07. april 2002 - 11:42 #46
> Radcon / Ja jeg ved ikke hvoffor du blot har "Pastet" dele af mit spørgsmål her som svar.... men ja det er jo det jeg siger.... ;-)
Hvad med løsningen ?

Olebole/ Jeg kan ikke se hvad det skulle ændre at jeg betaler for et Webhotel, resultatet vil ja være det samme... med mindre webhotellet vel ligger hos redirectet (buydomain)

/Rene
Avatar billede olebole Juniormester
07. april 2002 - 12:05 #47
Tværtimod ... det er den eneste ordentlige løsning. Du får bare flyttet dit domæne til det det sted, du ønsker at oprette dit webhotel. Det koster ikke ret meget.
Prøv at checke nogle forskellige ud ... f.eks: cliche.dk, dht.dk eller nogen af de andre, hundredevis af udbydere  ;o)
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
07. april 2002 - 12:07 #48
PS: Det er det sted du flytter *til*, der opkræver for flytningen. Det har det sted, du ligger nu, ikke noget med at gøre ...
Avatar billede 5e Nybegynder
10. maj 2002 - 22:55 #49
Hov det var vist ikke for tidlig at få afsluttet det spørgsmål.. ;-))
Avatar billede 5e Nybegynder
10. maj 2002 - 22:56 #50
Løst blev det jo ikke... men delvist klarlagt..
Avatar billede baent Nybegynder
23. november 2002 - 17:32 #51
Det er ZonaAlarm der sætter popup-blockeren på.