Avatar billede cyberboy Nybegynder
08. juni 2000 - 11:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BETA VERSION AF SMS JOKES

Vi er ved at omstrukturerer rji.dk,

vi vil høre om der er nogen der vil give konstruktiv kritik

adressen er http://www.rji.dk/beta/index.html
Avatar billede drean Nybegynder
08. juni 2000 - 12:05 #1
Siden ser ret underlig ud i 1024*768, i menuen kommer der en firkant næsten nederst, og i højre side foroven og forneden, ser også ret underlig ud, siden ser ok ud hvis man ser den i et mindre vindue.
Avatar billede drean Nybegynder
08. juni 2000 - 12:12 #2
Og så er der nogle af jeres jokes som ikke helt hænger sammen, det hel burde jo gerne være stavet korrekt og en joke som f.eks:

************
Hvad er forskellen på en blondine og en gammel vaskemaskine???
Svar:De drypper begge to efter brug!!
************

Hænger ikke rigtig sammen.

Det kan være meget bedre gennemført.
Avatar billede dannyqul Nybegynder
08. juni 2000 - 16:46 #3
Det er en ok side men jeg syndes at der er lidt mange af den slags siden i forvejen.
og så er der et problen med den grønne line øverst på siden.
Hvad står RJ for? det kunne godt stå på siden.
hvis man klikker på andet sjov så kommer der blåt en side hvor der står "Error processing SSI file '/beta/andetsjov/forside.shtml'"
ellers er farve sammen sætningen meget god.

Karakter 9@13
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
08. juni 2000 - 21:28 #4
det er en flot side der loader hurtigt
men de farver(neon grøn og lummer blå)passer ikke helt sammen.
ellers god
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
10. juni 2000 - 17:18 #5
Siden er slet heller ikke færdig endnu, vi arbejder bare på den.