Avatar billede bass Nybegynder
16. juni 1999 - 18:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver et krypterings-ASP-side?

Hejsa.

Jeg prøver mig at sætte mig en lidt mere avanceret del af ASP så kunne jeg tænke mig at vide hvordan man kan få et ASP-script til at kryptere?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
16. juni 1999 - 18:14 #1
Øjeblik jeg skal se om jeg kan finde et til dig bass...

ET TIP til alle jer der har mobiltelefon: ændre e-mail adressen til f.eks. 20734708@note.sonofon.dk (eller hvad I nu har af telefonnummer og teleselkab) så får den en besked på tlf'en og hurtigt score sig nogle ePoints hvis man er hurtig :)

Nå, det var krypterings ding's (dims) vi kom fra. :)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
16. juni 1999 - 18:18 #2
Den her fandt jeg inde på http://www.activeserverpages.dk (god side hvis der er flere ting du umiddelbart gerne vil have)

Nå, nu fik jeg ikke kopirert den øjeblik... 8)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
16. juni 1999 - 18:20 #3
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=download&id=26

Sådan, håber du kan bruge den...

Overload
e.mail: overload@get2net.dk
Avatar billede mp3dude Nybegynder
16. juni 1999 - 18:23 #4
Avatar billede mp3dude Nybegynder
16. juni 1999 - 18:23 #5
ØV to slow! B(

||mp3DUDE||
Avatar billede overload.dk Nybegynder
16. juni 1999 - 18:26 #6
Nå... (trøste, trøste)

Du må på'en igen mp3dude (hm, har du mange MP3 filer? - jeg kunne godt bruge nogen, eller kender du nogle i-net adresser eller ftp adresser?)
Avatar billede bass Nybegynder
16. juni 1999 - 20:45 #7
Ja det er godt nok synd for mp3dude men må jo leve med det - værsgo overload her er dine ding'ser (he he)

Tak.