Avatar billede apj Nybegynder
19. marts 2002 - 23:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tage et enkelt foto med Windows moviemaker

Hvordan kan jeg i den film jeg har fået ind fra mit digitale videokamera, - hvordan kan jeg gemme et enkelt billede fra filmen?
Avatar billede columbus Nybegynder
19. marts 2002 - 23:17 #1
det kan man vist kun gøre under indspilling, ellers skal du bruge et andet program
Avatar billede apj Nybegynder
20. marts 2002 - 02:55 #2
men hvilket?
Avatar billede mediaals Nybegynder
20. marts 2002 - 11:28 #3
0 POINT, er det ikke lidt lidt for oplysninger???
Avatar billede apj Nybegynder
20. marts 2002 - 13:25 #4
hmmm.... jeg havde sat points af... nå, men gør det nu.
Avatar billede mediaals Nybegynder
20. marts 2002 - 13:50 #5
Du har lagt dit matriale ned i "timeline" finder det klip du skal bruge:

Du klikker på "Filer" - "Export timeline" - "frame" hvad det skal hedde, og gem, så bliver de gemt som Bitmap, og kan i ex paint lave det om til en JPG fil.... Primiere kan vist ikke lave JPG.

Du åbner dit billed i monitoren i "source" og klikker på "Filer" - "Export" - "frame" så samme procedure som før......
Avatar billede mediaals Nybegynder
20. marts 2002 - 13:50 #6
selvfølig med Premiere 6.0
Avatar billede apj Nybegynder
21. marts 2002 - 21:17 #7
medials...

Er det to måder du har beskrevet eller skal jeg gøre begge dele for at få et billede?
Avatar billede mediaals Nybegynder
22. marts 2002 - 15:06 #8
det er 2 forskellige måder, det øverste er hvis du har det på timelinen, det nederste hvis du har det i source monitoren......
Avatar billede apj Nybegynder
25. marts 2002 - 00:28 #9
tak - perfekt!