Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. marts 2002 - 22:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Downloads

Når man f.eks. sætter Internet Explorer til at hente Flash pluginnet eller et andet plugin hvor ligger disse plugins så på harddisken i win xp? Ville have troet at de lå i mappen Downloaded Program Files, men det gør de ikke...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
19. marts 2002 - 22:28 #1
hos mig ligger den i "Downloaded Program Files" ;)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2002 - 22:28 #2
Ligger de ikke i en temp mappe
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. marts 2002 - 22:32 #3
nordicwolf -> nope
Avatar billede s.b.a Nybegynder
19. marts 2002 - 22:34 #4
De burde ligge i "Downloaded Program files" mappen !..

det gør der hos mig. (og har lige opdateret dem ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 23:31 #5
Flash ligger da normalt i browser mappen.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 23:33 #6
Korektion for IE der ligger flash i C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash . øvrige elementer ligger som beskrevet ovenfor i Download program Files i windows mappen.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
21. marts 2002 - 01:09 #7
kharder ->
Nej den ligger ikke i den mappe du hentyder til. Det er sådan et eller andet porno-dialer-activex-program jeg lige kom til at at installere (trykkede på Ja til at installere i stedet for Nej, ups). Og jeg gider ikke lige have sådan noget crap installeret.
Avatar billede viktor88 Nybegynder
21. marts 2002 - 19:58 #8
hvis det er Flash eller marcoplayer bliver de aoutomatisk installered.. hvis det ik er sådan nogle programmer som man skal bruge på internettet.. så ved jeg det ik
Avatar billede viktor88 Nybegynder
21. marts 2002 - 19:58 #9
hvis det er Flash eller marcoplayer bliver de aoutomatisk installered.. hvis det ik er sådan nogle programmer som man skal bruge på internettet.. så ved jeg det ik
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
23. marts 2002 - 03:59 #10
08y9y9h