Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 19:48 Der er 4 kommentarer

Tv kort

Jeg har lige fået et tv kort men mit program kan ikke vise full screen
er der nogen der kender et program man kan downloade på internettet som kan køre full screen
mit kort er et miro tv
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 23:44 #1
Det kan også være at driverne til dit kort ikke understøtter full screen, det er der desværre nogen problemer med.
Da det nu er producenten der har givet dig dette program til deres eget kort, kan det jo tænkes at det faktisk er det der virker bedst med dit kort.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2000 - 16:23 #2
når man klikker på højre musse knap er der en der står full screen på men den er grå så den kan man ikke bruge
jeg har et andet program der kan man godt køre full screen men der er et der er med til en fjernbetjening jeg bare har lånt og det program virker kun hvis man går ind i det med fjern betjeningen.........
kender i nogle programmer så send dem til mig på johan13@mobilixnet.dk
eller skriv adressen
Avatar billede oletp Nybegynder
10. juni 2000 - 15:08 #3
avi-io - program

Hent dette program på adressen,
http://www.nct.ch/multimedia/avi_io/
Med det kan du grabbe fra tv og evt. video.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2000 - 20:37 #4
Har du klaret problemet eller hva´?