Avatar billede kurtcobain Nybegynder
19. marts 2002 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Compaq Comp. slukknap?

hej.
Jeg har en compaq(er ik stolt over det). Og problemet er at jeg har en version af XP hvor man selv skal trykke på knappen når man har lukket windows(den plejer at lukke og slukke automatisk på andre). Det der er hele problemet er at jeg skal holde min knap inde i 15 sek. før den slukker. På alle andre skal man bare trykke 1 gang.... Nogle der ved hvordan jeg laver det om?

      Hilsen Rune
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 17:38 #1
ved egentlig godt selv også have svar på det, så jeg følger med i debatten ;-)  *G*
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
19. marts 2002 - 17:41 #2
Man kan lave det om inde i windows. Har nemlig også selv en Compaq. Hvilket styresystem kører du ?
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
19. marts 2002 - 17:42 #3
Jeg kører XP
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 17:46 #4
han mente family version eller buisneess eller hvad d hedder
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 17:48 #5
Proff, eller Home Edition?! Engelsk ell. Dansk?! :P
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
19. marts 2002 - 17:50 #6
Jeg kører Proff, Dansk...
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
30. april 2002 - 21:36 #7
barca rulez...