Avatar billede dennis_p Nybegynder
19. marts 2002 - 16:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

AMD XP 1800+ med køler Hvor varm skal den være

Jeg har rn Athlon 1800+ med en TT dragon 3 (RPM 7000)

Den ligger med ca. 55 grader når jeg kører spil (belaster CPU'en)

Er det for meget specielt når det er sådan en kraftig køler
Avatar billede nipplehunter Nybegynder
19. marts 2002 - 16:45 #1
Bliver den ustabil ?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
19. marts 2002 - 16:55 #2
dennis_p >>> Jeg har samme CPU .. den ligger også ca55-58 grader..
Btw.. din køler kører den 7000 rpm eller kan den køre det?

Men 55 er helt fint
Avatar billede dennis_p Nybegynder
19. marts 2002 - 16:59 #3
Den kører 6550 RPM
Ja den bliver ustabil

Men Det er sikkert det skide kølepasta det jeg bruger er sølv farvet hvad der efter sigende skulle være bedst men hvordan kan man sikker sig at der ikke kommer for meget eller for lidt på ??
Avatar billede nipplehunter Nybegynder
19. marts 2002 - 18:26 #4
Min 1800+ ligger på 44-49 grader med er cooler master køler, jeg har droppet min vuncano 7  for den larmer af h.. til.
Kølepasta: kom en lille klat på prosesser kernen på størrelse med en ært  :-)
Avatar billede chriller1 Nybegynder
19. marts 2002 - 18:31 #5
hvad for en køler skal man købe hvsi man ikke vil have en som larmer.. Hvad hedder en lyd fri køler til billige penge
Avatar billede nipplehunter Nybegynder
19. marts 2002 - 18:44 #6
Titan  TTC-D5T  til 80kr på EDBpriser
Avatar billede niklaj Nybegynder
21. marts 2002 - 12:51 #7
55 grader er slet ikke en dårlig temp. Den skal kunne klare 95 grader. Prøv at se i bios om den måske ikke får for lidt eller mange volt.
nikklehunter--> er du så også sikker på at den kan køle nok
En SilentViking, så fåes et ikke meget mere lydløst.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
21. marts 2002 - 17:37 #8
Niklaj> Jeg acceptere selvom jeg selv fandt ud af det før dit svar, men jeg prøvede at load default i Bios og det hjalp.
Avatar billede niklaj Nybegynder
22. marts 2002 - 16:36 #9
Jeg takker