Avatar billede 2-maz_temp Nybegynder
19. marts 2002 - 16:11 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Godt og billigt grafikkort??

Hej,

Er her en der kan anbefale mig et grafikkort som er godt, og stabilt ved spil som fx counter-strike, helst geforce. og MAX pris 1000 kr.

19. marts 2002 - 16:14 #1
http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/03/16/6491989 <-- Der er  test
http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikkort-show.asp <-- Mere eller mindre prisliste.

Ved hjælp af de 2link tror jeg at du burde kunne pregle dig ind på hvad de rpasser til dig.
Avatar billede 2-maz_temp Nybegynder
19. marts 2002 - 16:35 #2
Det er jo det jeg har gjordt, men jeg kan sq ikke vælge... kortet skal bare kunne kører CS bedre end et Riva TNT2 32mb kort!
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
19. marts 2002 - 16:55 #3
Jeg kan varmt anbefale et Hercules KYRO-II kort med 64 MB RAM, som for det første er langt billigere end GeForce-kortene, og kører de fleste spil mindst ligeså godt! desuden er KYRO-kortene kendt for at overgå GeForce-kortene ved 32-bit tests!
tjek www.edbpriser.dk - her er prisen pt. kr. 640,-!
Avatar billede csuperman Nybegynder
19. marts 2002 - 16:55 #4
Kig her : www.prc-data.dk
De har billege og udemærket graffikkort.
/Csuperman
Avatar billede peaceofcake Nybegynder
19. marts 2002 - 16:58 #5
og jeg spiller selv CS med et KYRO-II kort, og det er for cool! ;-)