Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
19. marts 2002 - 15:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af DNS Lookup Forwards HjææLp TaK!

Nogen der gad at hjælpe..

på:
http://www.eksperten.dk/spm/187164
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. marts 2002 - 15:55 #1
ANMELDT!!!!!
Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
19. marts 2002 - 15:56 #2
Jahjah det gør du bare...!
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2002 - 16:20 #3
Fiskeren>> Det er ikke tilladt at oprette de samme spørgsmål to gange - ligeledes er det heller ikke tilladt at oprette et spørgsmål for at vise videre til et andet sprøgsmål. Luk derfor venligst dette spørgsmål.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
19. marts 2002 - 16:27 #4
Det er jo vildt så Højrøvede i er her inden.. prøv at vær sådan lidt mer realistisk..!
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2002 - 16:31 #5
Fiskeren>> Du er til enhver tid velkommen til at kontakte Admin her på info@eksperten.dk hvis du synes at vi CoAdmins er uretfærdige. Vi er her for at sørge for at reglerne bliver overholdt - regler som han selv har lavet. Du overholdt dem ikke og derfor skrev jeg en flink og venlig kommentar til dig. Jeg vil derfor endnu en gang bede dig om at overholde reglerne - hvis du ikke ønsker at gøre dette må du finde et andet sted at få hjælp.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
19. marts 2002 - 16:35 #6
SLAP af sVin!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. marts 2002 - 16:41 #7
fiskeren forventer du og få hjælp med det sprog du fører herinde??
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2002 - 16:42 #8
-fiskeren- slettes.

-Fiskeren-: Du er mere end velkommen til at oprette en ny bruger, men hvis du ikke ændrer holdning til reglerne, så vil den også blive slettet - og den næste du opretter, og den næste, og den næste igen... Get the picture? Spar os og dig selv for arbejdet, og brug lidt tid på www.eksperten.dk/regler.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. marts 2002 - 16:43 #9
Godt gjordt..

nu er vi andre da sparet for en idiot mindre her inde
Avatar billede fcs Novice
19. marts 2002 - 18:09 #10
djeclemen>> Det er forståeligt nok at man som bruger af eksperten (i dette tilfælde dig) er træt af folk der bryder reglerne, men jeg vil bedde dig om i fremtiden at skrive en henstilling først - istedet for bare at skrive "ANMELDT!!!!!". Hvis vedkommende ikke reagerer på en venlig henstilling er det selvfølgelig helt ok at sende en anmeldelse afsted, men nogle gange kan tingene bero på en misforståelse. Hvis man bare skriver "ANMELDT!!!!!" kan det virke meget "aggresivt" overfor spørgeren og det kan være med til at eskalere tingene selvom dette ikke er nødvendigt.

Mvh.

FCS / CoAdmin