Avatar billede rasmusedberg Nybegynder
19. marts 2002 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Novell Klient samtidig med Windows klient

Jeg bruger Windows klient på mit netværk der hjemme, hvor vi logger på et domæne.
Men på min skole bruger vi Novell Netware og jeg har lige downloadet den nye Xp client.

Jeg vil nemlig gerne kunne benytte min bærbare både på skolen og der hjemme... er der nogen der har løsning eller vil have uddybet spørgsmålet, så skriv så vender jeg tilbage....
Avatar billede karlslund Nybegynder
19. marts 2002 - 15:10 #1
Det kan du også sagtens.

Installer klienten og brug den som primary login (Det gør den selv ved installation)

Hvis du er på Netware-sitet logger du bare ind som normalt-

Er du på NT-sitet, vælger du "workstation only" ved login (afkrydsningsfelt)
Avatar billede rasmusedberg Nybegynder
19. marts 2002 - 16:38 #2
Logger jeg så på domænet, som jeg skal...
Eller kunne jeg evt. vælge at bruge den som sekundær logon
Avatar billede karlslund Nybegynder
20. marts 2002 - 15:08 #3
Ja, du kan vælge om du logger på lokalt eller på domænet.

Men du må leve med at det går gennem NWGINA (Novells login billede).

Du skal bare krydse af under "Workstation only" og under Windows NT fanebladet skriver du dine login-oplysninger. Det burde fungere fint.