Avatar billede ds-zim Nybegynder
07. juni 2000 - 15:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl under Udskrift !?!

Jeg har aldrig været en ørn til printerindstillinger, men denne her er mere end jeg kan rumme :(
På 2 forskellige maskiner, der hver kører det samme program og 'previewer' den samme rapport får 2 forskellige udskrifter ?!? Enkelte steder bliver flere bogstaver/sætninger 'ædt' ? Hvad kan ligge til grund for denne fejl ? Der er intet at se under 'previewet', så fejlen må ske under udskriften..
Avatar billede snowball Novice
07. juni 2000 - 17:27 #1
Er printeren sat op på samme måde på begge maskiner ?

Du kunne også prøve at fjerne og installere printeren på den maskine der ikke printer rigtigt !

Snowball
Avatar billede jgc Nybegynder
08. juni 2000 - 01:15 #2
Udskrives der til samme printer?
Avatar billede ds-zim Nybegynder
08. juni 2000 - 13:45 #3
Ok, status er som flg.
Jeg har prøvet at d/l den nyeste driver og installere den. No dice :(
Yep, det er den samme printer der udskrives til. Eneste forskel er, at på Win98 clienten udskrives der med fejl, og det selvom at det er den selvsamme rapport som på NT4 clienten.
Printserveren skulle efter sigende sørge for at ændringer (foretaget på server) i indstillingerne foretages alle steder, så det er heller ikke det.
Producenten (Lanier) kunne heller ikke give nogen forklaring (endnu).
Nogen af jer der har flere idéer ?
Avatar billede mckelly Nybegynder
15. juni 2000 - 12:34 #4
Hmmm, Microsoft Word kan det samme. Måske det er hos Microsoft, men skal lægge skylden for denne facilitet!!!
Avatar billede ds-zim Nybegynder
16. juni 2000 - 14:41 #5
Hmm, guess not