Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 16:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hackerprogrammet Girlfriend!?!

Er der nogen som ved hvordan man kan fjerne hackerprogrammet girlfriend (en BO-Clon) fra sin harddisk??
Avatar billede sirius Nybegynder
16. juni 1999 - 16:29 #1
Søg efter den i regedit, der står en fil slet værdien og husk filen når du har slettet værdien genstarter du  og sletter den fil som der stod i værdien...
Det skulle virker...
Avatar billede thor1 Nybegynder
16. juni 1999 - 16:33 #2
hvordan ved du at du er ramt af denne ?
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 16:34 #3
Tror du selv at de kalder registreringstingen "girlfriend"?

Ved du/i ikke hvad den hedder?

Er der ingen Anti-Girlfriend?
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 16:35 #4
thor1>> en af mine "venner", havde sendt mig et spil, som jeg åbnede... BIG MISTAKE!!!

Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 16:36 #5
ICQ STINKER!!!
Avatar billede sirius Nybegynder
16. juni 1999 - 16:45 #6
boserver
hedder da bare boserver eller boserve i regedit....
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 16:53 #7
Det virker desværre ikke!
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 16:54 #8
jeg kan sende dig serverdelen...? (hesten)
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 17:20 #9
får i noget ud af det her (fra "the cleaner"):

This trojan will log all text entered into any window including passwords and store them for retrieval by anyone with the client.  It listens on port 21554 tcp by default.
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. juni 1999 - 17:59 #10
Hvis det er en Bo-Clon, så kig det samme sted som den "gemmer" sig i registreringsdatabasen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices
Kig efter noget som ser underligt ud....
Det skulle gerne pege hen på en EXE fil, den fil skal sammen med registrerings-nøglen slettes.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 18:14 #11
gouldduck>> Jeg har undersøgt lidt om girlfriend, og jeg tror at filen windll.exe er kommet med den. I registreringsdatabasen (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run) står der også windll.exe nu, men hvis jeg rename'r den får jeg at vide at windows bruger filen - hvad så nu?
Avatar billede sirius Nybegynder
16. juni 1999 - 18:26 #12
hmm
læs det svar jeg har skrevet på det andet spørgsmål....
Avatar billede sirius Nybegynder
16. juni 1999 - 18:27 #13
slet den i regedit og så genstart og så slet filen...
Avatar billede mukke Nybegynder
17. juni 1999 - 02:46 #14
Skywalker: Hvis du kender IRC of forstår hvad jeg mener når jeg siger netværket Undernet, så kan jeg varmt anbefale følgende:

kannalen #Backorifice på Undernet er til  for at hjælpe folk af med trojanske heste af enhver afskygning. Oprindelig sad "hackere" på denne kannal, men IRCops overtog kannalen og styrer den nu med hård hånd. OPs på kanalen er alle meget inde i de forskellige bagdøre der findes derude, og de er altid behjælpelig med at slippe af med og i fremtiden undgå trojanske heste.
Lad mig endnu engang understrege at kanalen er "eget" af en IRCop - Saralee så vidt jeg husker - og du kan værste ganske rolig derinde. Fortæl dem du tror du har GirlFriend og de har fjernet den i løbet af 5 minutter.

LAD MIG DOG ADVARE. jeg taler om Undernet. GÅ under INGEN omstændigheder ind på den tilsvarende kannal på andre netværk. På EFNet ved jeg med sikkerhed at det er "hackere" der styrer kannalen. At gå derind og fortælle du har Girlfriend er det samme som at bede om ubehageligheder.

Med Venlig Hilsen
Mukke (OPerator, #BackOrifice, Undernet)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 1999 - 15:25 #15
Jeg er ikke helt inde i IRC...
Avatar billede sirius Nybegynder
17. juni 1999 - 16:22 #16
Hmm
var det ikke mine points det her ???
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 1999 - 17:23 #17
Hmmm