Avatar billede web-devloper Nybegynder
07. juni 2000 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Personal Web Server

Jeg har Personal Web Server på min computer men jeg vil også godt kunne køre PHP og CGI på den hvad skal jeg så bruge og hvor kan jeg hente det.

Og hvis der er en der er sød at skrive hvordan jeg gør det så den du sød.

Mvh
Web-devloper
Avatar billede stingbat Nybegynder
07. juni 2000 - 14:00 #1
Først kan du jo starte med at hente PHP 4.0 ned fra følgende side:
http://www.php.net/

Derefter er det blot at installere den... CGI burde du sagtens kunne bruge nu...! (dog Perl-cgiscript, kan du ikke kører uden at hente Perl ned..)

Hvis du får nogen problemer, er du velkommen til at kontakte mig...!

// Stingbat
stingbat@etype.dk
ICQ # 432209
Avatar billede freeman Nybegynder
09. juni 2000 - 16:29 #2
Jeg vil lige høre om I ville svarre på, hvordan man kan teste MySQL, + hvor kan man hente perl...
Hvor integrerer man så det hele i PWS ?
Avatar billede arriva Nybegynder
16. juni 2000 - 16:49 #3
man kan hente mysql på www.mysql.com
og perl på www.perl.com
:)
Det hele er meget let at få til at virke... Med perl følger der oven i købet en intruktion med.
Men hvorfor bruge PWS...
Jeg ville vælge Apache
prøv eventuelt at kikke på www.webcafe.dk under tutorials, der står hvordan man sætter det hele op, Apache altså, med sql, php og perl kan du se i dens readme...
Ellers kontakt mig: mrt@it.dk
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 18:13 #4
Jeg skal bruge de 60 point så jeg snupper dem tilbage igen.