Avatar billede zebber Nybegynder
18. marts 2002 - 23:26 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Er der nogen der ligger inde med PartionMagic 7.0

kan du maile den til mig?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2002 - 23:27 #1
Zebber - Du har nøjagtigt 5 minutter til at forklare hvorfor du søger efter warez på eksperten.

/Nikolaj
Avatar billede zebber Nybegynder
18. marts 2002 - 23:30 #2
Kan jeg ikke det? Det var nok lidt naivt, sorry!!!
Jeg har siddet med en partition i NTFS XP hele dagen og det lader til at det er det eneste der kan løse problemet.
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 23:33 #3
Luk venligst spørgsmålet

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede ducks Nybegynder
18. marts 2002 - 23:33 #4
kan du ikke bare hente det fra download.com?
Avatar billede ducks Nybegynder
18. marts 2002 - 23:34 #5
hvad, nu er jeg ikke med det kan da downloades fra www.download.com ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2002 - 23:34 #6
reglerne foreskriver - Ingen warez.

Har du ikke en win 98 bootdisk?? Der kan du slette parititionen og bagefter formatere den til FAT.

/Nikolaj
Avatar billede cybermaster Nybegynder
18. marts 2002 - 23:37 #7
Avatar billede ducks Nybegynder
18. marts 2002 - 23:38 #8
det var det jeg mente :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. marts 2002 - 23:39 #9
Den på download .com skal han nok blive glad for:

Note: This demo version will allow you to explore the functionalities of the program, but will not make any changes to
your partitions or hard drive.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2002 - 23:41 #10
Det var det jeg sagde :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. marts 2002 - 23:42 #11
HVor sørensen er den post henne af?? Jeg postede før at den trial kun kan simulere og ikke fortage ændringer af nogen slags - Den nåede vidst aldrig frem :((

/Nikolaj
Avatar billede fet321 Nybegynder
19. marts 2002 - 00:00 #12
Jeg har før brugt Ranish Partion Manager til at slette fat32, ntfs og linux partioner.
Det er gratis og kan køres fra en enkelt floppy.

http://www.ranish.com/part/
Avatar billede cybermaster Nybegynder
19. marts 2002 - 22:11 #13
det var det jeg mente :)

Det var det jeg sagde :))

Jeg vil være med ....

Det var det jeg tænkte :)))
Avatar billede zebber Nybegynder
19. marts 2002 - 22:53 #14
Tak Alle.
Det lykkedes at finde partition magic og vi er oppe og køre igen ;))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. marts 2002 - 01:27 #15
zebber - Se nu kommer jeg i et dillema - Jeg ved at Partition Magic ikke findes som en brugbar trial version og jeg ved at espertens regler ikke tillader warez.

Når du så skriver at "det lykkedes", så bliver je meget i tvivl om hvad du har fundet på....

/Nikolaj
Avatar billede cybermaster Nybegynder
20. marts 2002 - 14:42 #16
Tak for le point ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2002 - 20:05 #17
nikolajdu> dilemma??? der er da intet at være i dilemmea over - ja jeg er enig med dig i at partition magic ikke findes som en brugbar demo - men manden skrev bare at han havde fundet programmet. Havde han nu derimod sagt HVOR han havde fundet det - ja så er det en helt anden sag :)