Avatar billede pallepirat Nybegynder
18. marts 2002 - 22:21 Der er 14 kommentarer og
6 løsninger

Vurdere logo

Hej.

Gider i ikke lige kigge på et logo og så skyde med ris/ros.

http://www.q-log.com

MVH
Kristian
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. marts 2002 - 22:23 #1
nice :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede foodear Praktikant
18. marts 2002 - 22:28 #2
Stregen i q´et ødelægger lidt "det bløde" look
Avatar billede mr-bob Nybegynder
18. marts 2002 - 22:41 #3
jeg kan godt lide det, det er rigtig pænt!!!
foodear: jeg syntes ikke at det ligefrem ødelægger det, nærmere "sætter fokus" sådan at det er der man automatisk vil kigge, i stedet for "det gyldne snit". og det kan nogle gange godt virke lidt forviret!

Mr bob
Avatar billede foodear Praktikant
18. marts 2002 - 22:46 #4
Ja, jeg synes det "blafrer" hvis du forstår? det knækker ligesom over..
Avatar billede uap Nybegynder
19. marts 2002 - 00:34 #5
Jeg synes den der sorte halvmåne passer dårligt ind til resten.
Det ville være pænere uden :)
Og det der Q dér... Der mener jeg det samme som Foodear.
Men ellers ser det som meget godt ud =)
Avatar billede cdc Novice
19. marts 2002 - 00:39 #6
Prøv at lukke det her, da du ikke kunne bruge nogle af dem kan jeg se.....troede du var forsvundet.....!

/cdc
Avatar billede pallepirat Nybegynder
19. marts 2002 - 06:49 #7
Hvad mener du /cdc
Avatar billede cdc Novice
19. marts 2002 - 09:35 #8
http://www.eksperten.dk/spm/157269 den glemte jeg lige.....Der ligger 500 points der.....! Vil da gerne prøve igen, men det ser jo ud til at du har fået et lavet. Det er derfor jeg siger at du skal slette dit spm. da vi har prøvet forgeves at lave noget uden at få tilbagemelding......

/cdc
Avatar billede pallepirat Nybegynder
19. marts 2002 - 10:58 #9
hmmmm du siger at i ikke har fået en tilbagemelding. Jeg har da været meget i dialog med dig og and.vang i det spørgsmål og jeg indikerede da også at det ikke var den stil vi gik efter. Jeg er ked af at jeg ikke har lukket spørgsmålet, men det er hermed gjort
Avatar billede cdc Novice
19. marts 2002 - 11:08 #10
jo jo palle pirat, jeg er ikke sur eller noget, det skulle bare være lukket for lang tid side, da du ikke svarede på at det der var lavet ikke var det i søgte efter osv.

Eller er det logo du har fået lavet nu ok, men synes lige at du blander grafikstilen med den bløde bue og ellers lidt kantet skrift

/cdc
Avatar billede and.vang Nybegynder
19. marts 2002 - 12:15 #11
Jeg har en fornemmelse af en dårlig billedkvalitet. Synes måske at man kunne nøjes med selve teksten "Q-log" og så fjerne trekanterne. De dominerer lidt for meget. Og så er grafikken altså lidt pixeleret. Ellers er det pænt!!

Jeg kan jo godt se at stilen er noget anderledes end mit forslag...

/Anders :)
Avatar billede and.vang Nybegynder
19. marts 2002 - 17:05 #12
Ooooops! Jeg kom vist til at kigge på det forkerte Q-log. Linket virkede først ikke, og så fjernede jeg bindestregen og...

Tjaa, stilrent er det jo! Ikke enormt inspirerende, men meget pænt. Har intet imod den bløde bue i Q'et, men det ene hjørne ende lidt spidst...

/Anders  :>
Avatar billede pallepirat Nybegynder
19. marts 2002 - 17:26 #13
hehe prøv lige at gå ind på www.q-log.com igen, det var noget gammelt noget du så and.vang
Avatar billede swordcat Nybegynder
20. marts 2002 - 10:24 #14
Lidt "microsoft agtig"(bløde former), men ellers rigtig pænt...jeg sytes lige så vel som foodear at Q ødelægger det ellers meget flotte logo. Prøv at cutte noget af strengen væk....måske vil det hjælpe :O)
Avatar billede cdc Novice
02. april 2002 - 00:44 #15
hvad med at lukke her
Avatar billede holm18 Nybegynder
16. april 2002 - 10:36 #16
Det ser lidt mærkeligt ud, men det er nok fordi det er så stort. Ellers vinder ved at kigge lidt på det.
Avatar billede foodear Praktikant
19. april 2002 - 16:07 #17
Lukker du snart?
Avatar billede foodear Praktikant
20. april 2002 - 11:44 #18
takker..
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. april 2002 - 16:02 #19
takker for point!
Avatar billede cdc Novice
20. april 2002 - 16:07 #20
tanx