Avatar billede zniper Nybegynder
18. marts 2002 - 22:02 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Hvilket et ?

Jeg regner med at købe en PC om et par år. Jeg er den største "gamer" så skal derfor kun bruges til spil...eller næsten da. Hvilket Windows er efter jeres mening det bedste, og mindst feglfri Windows af dem som er der nu?
Har selv Win98 og det er jeg utrolig glad ved. Grunden til jeg skriver er fordi jeg er så glad for mit Win98 at jeg ikke ved hvilket et der skulle kunne måle sig med det...det skal siges at jeg ikke har prøvet andre. Men der er omkring to år endu så mon ikke der er kommet et godt Windows til den tid? eller hvad tror i?
Avatar billede peet-49 Novice
18. marts 2002 - 22:04 #1
Vent med at spørge til omkring to år. Der sker så utrolig meget på PC området, at det er umuligt, at svare nu, hvad du skal købe og bruge om to år.
Avatar billede western-amigo Nybegynder
18. marts 2002 - 22:04 #2
Køb XP...klart..

Og du skal nok ikke regne med at der er kommet et nyt windows til den tid :(
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:06 #3
Hvad tror du selv ;o) Tror du virkeligt at der nogensinde kommer en god version af Windows };o) Det tror jeg ikke ;o) NOPE NOPE NOPE Det næste gode operativ system vil være AmigaOS 5.0 (Nu kommer 4.0 jo snart :o) )
Avatar billede grinderslev Praktikant
18. marts 2002 - 22:06 #4
Windows 3.11 er den mest fejlfrie, men det var vel ikke det du ville høre :-)

Jeg bruger Windows XP pro, og er utrolig tilfreds med den.. det er efter min mening den mest stabile af Microsofts nyere produkter.

Om 2 år er der sikkert kommet noget helt nyt. Måske, hvem ved, hedder det mest udbredte styresystem til den tid Linux.
Avatar billede cronck Nybegynder
18. marts 2002 - 22:07 #5
Du kan overhovedet ikke vide hvad du godt kunne tænke dig om 1 år....
Alt indefor computerverdenen udvikler sig konstant...
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:09 #6
Hvorfor skulle der ikke komme et nyt Windows til den tid??? Der er da de sidste par år kommet en ny version mindst hver 2 år!!! Der er dog selvfølgelig alt for mange fejl, men det er jo gennerelt for alle microsoft produkter!!!
Det eneste Microsoft produkt jeg har, som jeg ikke har oplevet fejl med, er mit gode gamle Microsoft Natural Keyboard fra 1996 :o)
Avatar billede zniper Nybegynder
18. marts 2002 - 22:10 #7
Hvad vil du så foreslå? Linux?, Mac?
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:15 #8
Jeg ville i hvert fald ikke satse på Windows!!! Prøv at læse dette, det kan måske være at Windows XP og Windows 2000 bliver trukket tilbage :o) Det kan jeg godt li'

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A33198-2002Mar3.html
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:17 #9
Hvis du lige nu er tilfreds med din Windows 98 og ikke vil købe ny computer endnu, så behold din Windows 98!
Du kan måske oprette en partition med Linux Mandrake 8.1, så du kna få føling med systemet!
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:20 #10
Lige nu er det Operativ System med mindst fejl OpenBSD ( www.openbsd.org ) der er dog det problem i forhold til Linux at det ikke har opnået den store popularitet hos private, så der er flere programmer til Linux!
Men hvis du ser på alle Unix-lignende Operativ Systemer, så findes der et hav af supergode gratis/open source programmer/spil!
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:28 #11
Det er muligt at købe Linux Mandrake 8.2 for 3*20kr på http://www.linuxpusher.dk/mandrake.php
Avatar billede hemning Nybegynder
20. marts 2002 - 14:39 #12
Tak for points :o) Jeg håber at du kan bruge mine svar til noget :o)
Avatar billede zniper Nybegynder
20. marts 2002 - 17:35 #13
Selvtak !