Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 20:21 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Banner til humor side.

Hej eksperter....

jeg skal bruger 2 banner i størrelsen 468x60

siden det skal passe til er denn:

http://questis.dk

banneret skal bruges til fremvisning igennem bannerbyt, så det skal være fængede og give folk en vis lyst til at klikke.

Teksten: ? skal slå på et eller andet om vittigheder eller sjove billeder. prøv noget.

mvh.
questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 21:28 #1
hvis der er nogen der er gået i gang, vil jeg gerne vide besked
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 21:29 #2
har du et slogan el. sådan noget??
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 21:31 #3
ikke just, lidt mit store problem, men som sagt, det skulle gerne slå lidt på vittigheder eller sjovespil.

er fuldstændig tømt for ideer
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 21:33 #4
Hvis du kunne komme med en tekst....!? :)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 21:36 #5
Kommer lige med et spørgsmål:

hvordan lyder dette?
Din garanti for et grin
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 21:37 #6
Tjooo.--- Det er da cool!
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 21:38 #7
godt så- &:-D
lad os da bare prøve det så *GG*
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 21:44 #8
http://www.norrea-bordtennis.dk/questisdk.jpg
nu fik jeg godt nok ikke det sidste ind, men er det nødvendigt og skal det laves helt om??
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 21:46 #9
hmmm når jeg nu selv ser det, ser det egentlig lidt dumt ud, på den måde teksterne ligger rundt i hjørnerne, det går jeg ud fra jeg skal rette :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 21:46 #10
Nikman>>

må nok desvære sige at det ikke er godt nok. grundet det ikke ser særligt godt ud, det er ikke fængende, og ikke noget der fremmer lysten til at klikke på det, hvad egentligt er planen med det
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 21:46 #11
... Eller hvad??
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 21:47 #12
kan godt selv se det, prøver lige noget helt nyt :)
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 21:50 #13
hmm det var sq sværere end jeg havde regnet med, at gøre sådan en fængende... Så når jeg nu her bliver færdig, bliver det desværre mindst lige så skidt :(
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 22:00 #14
Ja, her kommer det sølle resultat, du kan vist lige så godt begynde at forberede dig på at give points til Nonick :(
http://www.norrea-bordtennis.dk/questisdk.jpg
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:01 #15
www.digitaleye.dk/exp/grin.jpg Jeg ved ikke hvorfor denne opgave er så meget sværere end normalt, men jeg fik da lavet et lille enkelt et :)
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:02 #16
LOL nikman... Jeg synes heller ikke jeg kan styrer det helt.

Min humor rækker ikke til den slags opgaver :)
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 22:02 #17
ja, det ser vist desværre ud til at du (Nonick) er storfavorit :-(
Avatar billede uap Nybegynder
18. marts 2002 - 22:05 #18
Avatar billede nikman Nybegynder
18. marts 2002 - 22:08 #19
uap >> Hehe, jeg har oxo set pænere logo'er fra din side, der er vist ingen der kan styre det her, hvad f***** har du fået os til?? :)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:08 #20
&:-D
nonick>>
du har ikke mulighed for at lave det lid mere stifuld. kommer lige med nogle links om lidt til en stil jeg kunne tænke mig

uap>>
det er for vildt mærkeligt, og ikke lige just noget der opfylder ovenstående.
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:09 #21
www.digitaleye.dk/exp/grin2.jpg - lidt abstrakt fra min side... :)'

Jeg fyrer bare løs...
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:09 #22
questis.. Det ville være lækkert da!!! feeeeej ligefrem!
Avatar billede uap Nybegynder
18. marts 2002 - 22:11 #23
questis>> Ved sådan en opgave som denne her er det vigtigste for mig også at få en baggrund lavet som passer dig. Så du kunne jo komme med nogle flere oplysninger omkring farvevalg o.l.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:13 #24
angående lidt farvevalg, ville jeg mene det skulle passe lidt til linket til min side.
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:18 #25
Hvad koden til farven opå din side?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:18 #26
http://guleroden.dk/danban/468x60_3.gif
dog ikke annimeret

og http://www.logo.dk/danban/468x60logo.gif

kunne være stilen, med mine farver på
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:18 #27
Det havde jeg sq helt glemt at tage højde for :)
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 22:19 #28
Jeg venter til i morgen middag....  Hvis altså spm t´stadig står åbent.

NoNick - Out
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:20 #29
ren hvid og sort
og
den lyse grønne:#C0FFFF
den næsten hvide:FCFCFC
den mørke grønne:#00A458
Avatar billede uap Nybegynder
18. marts 2002 - 22:22 #30
Questis>> Hvad angår farvevalg, så synes jeg ikke farven på din side er den bedste når det handler om humor. Den henlader i hvert fald ikke mine tanker hen på det.
(Jeg ved godt det ikke er en vurdering af din side du søger)
Vil bare høre om du er villig til at ændre farven hvis der nu skulle dukke et rigtig godt banner op?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:23 #31
Okay, hvilke farver ville du da forslå ? er altid villig til god kritik &:-D
Avatar billede uap Nybegynder
18. marts 2002 - 22:29 #32
For mig er orange en mulighed, for den er mere frisk i det :)

Jeg lavede sådan en underlig ting ting her i går: http://www.friserverplads.dk/colordesign/H.jpg

Men den ser nok ikke sjov nok ud ;)

Men hvis du er interesseret i et slags hovede, et stort smil(som billede, selvfølgelig) så sig det så der er lidt at forholde sig til :)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:32 #33
den er nok lige arig nok *SS*,

men du mener jeg skal holde mig mere til de gule,orange og røde farver ??
Avatar billede uap Nybegynder
18. marts 2002 - 22:35 #34
Yeah, det synes jeg du skal :)

Du kan også kigge inde på http://4fun.arto.dk/ - Ikke fordi der er noget vildt ved deres design, men de har et fedt logo, som liver siden op :)
Men selvfølgelig er et banner også rigtig godt, der er bare ikke plads til at lave ret meget når det kun er 60 pixels højt :)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 22:38 #35
ja okay, det er en meget fedt logo, og skal da oxo have lavet et selv på et tidspunkt. men de mål jeg har givet er det største jeg må bruge en en babbetbyt ordning så derfor de mål.
Avatar billede uap Nybegynder
18. marts 2002 - 22:38 #36
Nååh okæih :)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 00:54 #37
er i alle stået af ??
Avatar billede cdc Novice
19. marts 2002 - 00:57 #38
questis-> kan først kigge på det i morgen, så hvis spm. stadig er åbent til den tid, vil jeg prøve at kigge på det.........

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 00:59 #39
det er helt i orden cdc.

snakkes i morgen
Avatar billede lee Nybegynder
19. marts 2002 - 02:40 #40
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 09:43 #41
Her er et hurtigt forsøg, jeg har ikke brugt energi på skrifttype, ville lige høre din mening om "ideen!
http://home1.stofanet.dk/pixi/eksperten.htm
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 10:23 #42
hejsa folkens, så er jeg online igen.....

lee>>
dit forslag er godt, som log til min side eks.vis men ikke som banner til fremvisning på andre sider. men er villig til at snakke om et nyt spørgsmål, med nogle point til dig lidt senere angående det der som logo

pixi>>
du er helt sikkert på rette vej, ideen i det er kanon, dog kunne jeg godt tænke mig som du selv siger, at du gør lidt mere ud af skriften, og måske lidt mere ud af dine ansigter, lige nu ser det lidt klodset ud.
Avatar billede cdc Novice
19. marts 2002 - 10:31 #43
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 10:43 #44
cdc>>
heller ikke dårligt so et logo til siden, men tror ikke at der er nogen der får lyst til at klikke på den, men er ellers meget flot
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 11:29 #45
>> questis - kan ikke rigtig forstå din farve-kode :
ren hvid og sort
og
den lyse grønne:#C0FFFF
den næsten hvide:FCFCFC
den mørke grønne:#00A458
For mig at se ser din side ret lyserød ud... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 11:32 #46
&:-D
du får da bare en ny:
ren hvid og sort
og
den lyse røde:#FF8080
den næsten hvide:#FCFCFC
den mørke røde:#FF0000
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 12:28 #47
Det er ikke helt let med den der lyserøde farve *Gg*

http://home1.stofanet.dk/pixi/eksperten.htm
Avatar billede lee Nybegynder
19. marts 2002 - 13:33 #48
den er fin Questis ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 17:08 #49
Pixi>>
banner nr. 3 er kanont.
hvis du kunne sætte samme bagrundsfarve på det som på nr. 1 og de samme ansigter, ville den være helt i top.

og måske ændre teksten til:
humøret er til for at være godt. så er den fjong. (hvis du gider) så er point'sne dine &:-D
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 17:32 #50
så er der oprette spørgsmål til logoet.....
på denne adresse: http://www.eksperten.dk/spm/187237
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 20:13 #51
>> questis,,,, er lidt i tvivl om du også vil ha' "så er den fjong " med ??
eller om det er fjong - med noget der ligner dette ;-)
http://home1.stofanet.dk/pixi/eksperten.htm
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 20:17 #52
Den er helt perfekt pixi.....
takker mage gange for hjælpen. &:-D

og hvis du så ville være så venlig at ligge et svar, så ville det være endnu bedre &:-D
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 20:19 #53
Glad for at du kunne bruge det *Ss*