Avatar billede massi Nybegynder
18. marts 2002 - 18:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Please hjælp mig med at geninstalere xp!!

Hai.

Når jeg prøver at starte min computer op (xp Prof. engelsk ver.) når der lige og komme en meddelse hvor der står stop samt noget tekst som jeg ik når og læse, da den bare går ned.
Så var det jeg tænkte om man ik kan få lov i xp og geninstalere oveni, som man kunne i win 98.
Sidst jeg prøvede gjorde den det at jeg ik kunne åbne mine programmer igen, så jeg blev nød til at formatere.

Nogle gode forslag????

Gerne på Icq 108714160
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
18. marts 2002 - 18:11 #1
jeg ville bare formatere og så installerer alt igen

Sleizer
Avatar billede hojben Novice
18. marts 2002 - 18:13 #2
det ville være fint hvis du kunne nå at læse stop fejlen....

Men det plejer at jhælp at gå ind i bios og vælge default BIOS gemme og gå ud og installere igen
Avatar billede massi Nybegynder
18. marts 2002 - 18:13 #3
Jeg ved at xp har en repair funktion, men det har endnu ik lykkeds mig at bruge den rigtig.
Avatar billede hathor Nybegynder
18. marts 2002 - 18:13 #4
bare smid XP skiven i og boot på den.

Og så installer XP.
Avatar billede hojben Novice
18. marts 2002 - 18:15 #5
Hathor > mon ikke det er det han har gjort?
Avatar billede massi Nybegynder
18. marts 2002 - 18:20 #6
>>hathor det har jeg jo prøvt før
Avatar billede hathor Nybegynder
18. marts 2002 - 18:33 #7
Hvor hulen står det??

Der står jo bare at windows skal gen installeres og det er sådan set det.
Avatar billede hojben Novice
18. marts 2002 - 18:38 #8
Så var det jeg tænkte om man ik kan få lov i xp og geninstalere oveni, som man kunne i win 98.

godt nok lidt kyptisk ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. marts 2002 - 19:01 #9
sæt din XP i drevet og boot på den, spring første tilbud om repair med en diskette over, gå videre med installationen.
På et tidspunkt kan du vælge mellem at installere en ny XP eller reparere den - her skal du trykke på tasten R og have din nøgle klar.
Avatar billede hojben Novice
18. marts 2002 - 20:13 #10
men prøv lige at sætte bios til default
Avatar billede martinskovmand Nybegynder
19. marts 2002 - 07:42 #11
sæt winxp skiven i og boot op fra Dit cdrom drev og tryk R for repair