Avatar billede redfusion Nybegynder
18. marts 2002 - 13:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad ska man vælge?

Hej, jeg vil gerne lære at programmere "game hacks", "game cracks", "html editors" og den slags, hvilket programmeringssprog ska jeg vælge?

Hvad end i råder mig til så må i også gerne skrive et link til nogen guider, helst på dansk...
Avatar billede proxor Nybegynder
18. marts 2002 - 13:53 #1
looool.... hvis du vil have hjælp skulle du måske ikke ahve skrevet game hacks og cracks...

det er jo ikek lige frem lovligt..
Avatar billede redfusion Nybegynder
18. marts 2002 - 14:11 #2
Der er ikke noget ulovligt i game hacks(snydeprogrammer) og game cracks(no cd)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede redfusion Nybegynder
18. marts 2002 - 16:10 #3
!!!!