Avatar billede lousoe Nybegynder
18. marts 2002 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan fungerer den?

Hej

Jeg har lavet http://www.238.lejerbo.net
Målgruppen er primært beboere her hvor jeg bor. Jeg har ikke tænkt så meget på andre brugere end IE.
Hvordan fungerer den? - Har I forslag til forbedringer? - Jeg kan desværre kun lave HTML. JAVA henter jeg andre steder, og kan i begrænset omfang redigere.
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. marts 2002 - 13:11 #1
Jeg synes det er en overskuelig, brugervenlig og flot side!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede sofienberg Nybegynder
18. marts 2002 - 14:25 #2
Den er rigtig god til formålet mener jeg. Den er funktionel, enkel i designet og rammer ligenetop det den skal - det skal du være stolt af!

Men, men en enkelt ting. På min skærm (1024 x 768) er der scrollbar på forsiden. Det er irriterende og en af brugervenlighedens gyldne regeler. For alt i verden ingen scroll på forsiden, hvis det kan undgås.Og det kan det. Du behøver blot at gøre billederne lidt mindre, så er det problem løst. En anden sag er at du bør gøre op med dig selv, hvad der er mest betydningsfuldt - billederne eller teksten. Er det teksten vil jeg foreslå at den blev rykket op og billederne ned. Det vil gå lidt udover æstetikken, men tilgengæld ville brugervenligheden øges.

Men ellers er det en rigtig god side uden de stor dikkedarer.
Mvh. www.quasi.dk
Avatar billede iq-n Nybegynder
25. marts 2002 - 23:00 #3
meget fin sider til dit formål men jeg har fåndet en ting jeg syntes du skulle lave om.

lad være med at mitterstille den tabel du har teksten i, da den på stor skærmopløsning (Min 1152 x 864) kan se "flyvende" ud, når den står langt fra menu'en. Istedet kan du rykke din menu-frame (den du kalder "index") ud til 175 eller større.

Det er godt nok at du har sat din tekst ind i en tabel, så den ikke bliver for lang.
Avatar billede lousoe Nybegynder
03. april 2002 - 12:28 #4
Tak for jeres reflektioner. Jeg vil tage Jeres forslag med, når sitet skal justeres.