Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:27 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

LOGO + BANNER

Hejza alle sammen nogen der vil lave et logo + banner til mig for 160 point så lav det ikke banenr skal vare 88x31 og logoet 468x60 det skal passe den denne her side www.xpmobil.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:30 #1
Hm kiggede lige på din side, nu har du vel en aftale med koda vedr de ringetoner du har?
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:32 #2
næææ det skal man henner ikke !!!
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 12:32 #3
tror du ikke du skal have rettet dine links i ringetoner. på hver side henviser de til den samme ringetone.
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:33 #4
Joo det skal man faktisk.....har selv forhørt mig på et tidspunkt..
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:33 #5
ved det godt det er en fejl !! der bare lige skal rete i PHP´en
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:34 #6
oki darkside >> det har jeg ikke men pyt nu med det !!!
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 12:35 #7
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:36 #8
Enten ville jeg fjerne de ringetoner meget hurtigt eller så skaf en aftale med koda..
Det kan blive dyrt ellers.!
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:39 #9
oki prøver jeg så !!! tak !
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:39 #10
Det skal lige siges at det koster oxo penge at få en aftale med koda :)
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:40 #11
oki DAM hvor maget ca !!
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:42 #12
Ved ikke præcist hvad det koster, men det er ret dyrt....

Kan så sige at det bliver oxo dyrt hvis koda sagsøger dig... :(
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:51 #13
ja det er nok regti nok !!!
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:52 #14
Det var ikke min menig at floode dit sprøgsmål, det var bare en lille advarsel :)
Det sux at blive nappet af koda :(
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:53 #15
jeps det er så !!! men vil du ikek lave et logo og banenr til mig!
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 12:54 #16
Hvad skal der stå på logoet?
Avatar billede webinfo Nybegynder
18. marts 2002 - 12:56 #17
logoet XPmobil - World 4 you
banenr XPmobil.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2002 - 14:03 #18
Hvorfor er det så svært å legge sine spørgsmål i den rette kategori??? Dette spørgsmål hører da til i "Job/opgaver" ---> "FREELANCE"!!!!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
18. marts 2002 - 14:09 #19
Jeg har et skal bare lige upload det 2 sek
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
18. marts 2002 - 14:12 #20
Skal det Være Noget line det Her ?

http://www.friserverplads.dk/djfreeman/XPmobil.gif

Det er kun logo'et
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2002 - 14:18 #21
dj-freeman> Er det der et logo? Det ligner mere et banner!
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 14:19 #22
Bare et eks...grafik er ikke min stærke side..
http://www.edesigns.dk/xpmobil-logo.jpg
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
18. marts 2002 - 14:45 #23
Hvad jeg sådan lige hurtigt kunne fiske op af lommen:
http://www.mobilfun.dk/xpmobil.gif
Avatar billede nonick Nybegynder
18. marts 2002 - 18:56 #24
Skal man betale for at lægge sit EGET musik på nettet??? Det er da lamt! Proff. musikere skal jo heller ikke betale afgift for at sælge sin CD!

Jeg tror ikke på at det koster hvis det er privat musiK!
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 19:31 #25
Nonick>> Hvis det er musik du selv har komponeret og indspillet skal du naturligvis ikke betale nooget, da det er dig der ejer rettighederne til musikken og kan gøre med den hvad du vil. Hvis andre har lavet den skal du betale eller have lov til at benytte den
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 23:42 #27
Nonick>> Der står at det er forbudt uanset om du er privatperson eller firma at anvende musikstykker uden tilladelse, men jeg er overbevist om at det er underforstået at der er tale om musik du ikke ejer rettighederne til. Hvis du ejer rettighederne (f.eks. fordi du selv har lavet det) bestemmer du selv 100% hvad du vil gøre ved det. Der må være tale om en lille smutter fra deres side ;-)
Avatar billede webinfo Nybegynder
22. marts 2002 - 12:05 #28
oki tak alle sammen for jer forsøg men vinder er gizmo-gizmo