Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:04 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

problem

hvordan formaterer jeg mine xxxl boxeshorts, uden at min håndholdt enhed kommer til skade.

på forhånd tak
Avatar billede bundgaard Nybegynder
18. marts 2002 - 10:04 #1
hmm..
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:07 #2
hvad?????
Avatar billede bundgaard Nybegynder
18. marts 2002 - 10:07 #3
jeg hmm'er bare
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:08 #4
hmmm mig da på mine brune render
Avatar billede hardon Nybegynder
18. marts 2002 - 10:09 #5
forøger harddisk størelsen såå joysticket forblirver indtakt dermed er skaden undgået
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:09 #6
de er ikke så dejlige med alle de brune render, de trænger virkelig til at blive formateret
Avatar billede krukken Juniormester
18. marts 2002 - 10:10 #7
Det du gør, er at du i føre dig en let tangatrusse inden under boxen! Du tager den håndholdte i hånden, og beder derefter en ven, om at give dig verdensstørste olfert! Hvis han hiver så hårdt at syningerne går op i bag, skulle dette problem være løst!
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:10 #8
kalder du det et svar, det har jeg sku da prøvet, med så kommer der noget hvidt biovæske frem
Avatar billede krukken Juniormester
18. marts 2002 - 10:13 #9
Når denne såkaldte hvide væske er kommet frem er vi godt på vej! Du lader den dryppe af, og når dette er sket skulle du være nede i en boxe i en helt anden størrelse! Jeg har tit hørt om dette problem, og har hørt at det problemet er at den håndholdt kraver reglmæssigt brug!
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 10:15 #10
Hmm det her er vist hva man kalder støj....mdk-2000 læs reglerne..
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:15 #11
NEJ jeg vil ikke høre på alle jeres perversiteter, boxeshort er et nyt harddisk mærke
Avatar billede krukken Juniormester
18. marts 2002 - 10:16 #12
Ja, det jo også det jeg siger....
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:16 #13
hvilke regler, og jeg larmer sku da ikke
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 10:22 #14
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

<snip>
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.
</snip>

Du er hermed anmeldt til admin..

/DarkSide
Avatar billede bundgaard Nybegynder
18. marts 2002 - 10:22 #15
darkside  > jeg har været igang ;)
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 10:23 #16
vask dem
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 10:31 #17
Mdk-2000>> Eksperten er et seriøst it-forum for folk der har et problem de ønsker løst. Dette er ikke just et seriøst spørgsmål og derfor bedes det holdt væk fra eksperten. Næste gang reglerne brydes vil det medføre deaktivering af brugeren.

Hardon og krukken>> Lad være med at svare på denne type spørgsmål. Hvis vi vurderer at spørgeren skal slettes, vil I i mindste fald blive bedt om at levere pointene tilbage og i værste fald vil det blive betragtet som forsøg på at snyde og I vil dermed blive slettet. Bare lige en lille bemærkning ;-)

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede darkside Nybegynder
18. marts 2002 - 10:34 #18
FCS, hvis du nu lige kiggede i nogen af de spørgsmål mdk-2000 har deltaget i, tror jeg du vil være enig med mig i at det ikke er en seriøs bruger..

/DarkSide
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 10:37 #19
Darkside>> Har kigget igennem og han ligger lige på grænsen. Tro mig når jeg skriver at "Næste gang reglerne brydes vil det medføre deaktivering af brugeren." ovenfor.