Avatar billede hexya Nybegynder
18. marts 2002 - 02:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CyberCity ok med 56K-modem. Telia auto-afbryder efter 20 min.?

Hej

Med WinME og 56K-modem fungerer min opkobling med CyberCity ok. Men med Telia bliver jeg smidt af efter ca. 20 minutters browser-inaktivitet.

Efter jeg havde dobbelttjekket, at alle konfigurationer for begge opkoblingsprofiler var ens måtte Telia-supporten også give op.

Det er også blevet afprøvet både med og uden angivelse af DNS.
Og NEJ, der er ingen flueben i NetværkViaModem>Egenskaber>Opkald>AktiverAfbrydelseVedInaktivitet

Er der nogen, der kan knække den?

mvh
Hexya
Avatar billede hugobart Nybegynder
18. marts 2002 - 05:54 #1
Du skal gå ind i Explorer under internet options/forbindelser/marker din telia forbindelse/instilinger/advanseret/og fjerne det flueben der er ved afbryd efter  20 min. Jeg er ikke sikker på at det ikke er den samme som den anden det nævner, men jeg mener ikke at der er!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. marts 2002 - 07:07 #2
Enig med Hugobart, det er browseren der afbryder dig. Men hvorfor også være inaktiv så længe har du flatrate på 56K modem trafik?
Avatar billede van_gogo Nybegynder
18. marts 2002 - 14:43 #3
Kan man godt få telia flatrate per tlf ?
Avatar billede dribble Nybegynder
18. marts 2002 - 17:11 #4
LOL....så kan det da ikke blivere værrer........Win ME og et 56K modem
Avatar billede hugobart Nybegynder
18. marts 2002 - 19:22 #5
hov her er et svar altså det samme som før Du skal gå ind i Explorer under internet options/forbindelser/marker din telia forbindelse/instilinger/advanseret/og fjerne det flueben der er ved afbryd efter  20 min. Jeg er ikke sikker på at det ikke er den samme som den anden det nævner, men jeg mener ikke at der er!
Avatar billede hexya Nybegynder
12. maj 2002 - 17:05 #6
>hugobart
Jeg ved ikke hvilken IE-version du har. Min IE 5.50 har under omtalte Indstillinger kun noget, der hedder "avanceret" i forbindelse med en proxyserver.
A). Den bruger jeg ikke.
B). Og selv om jeg gjorde, gemmer der sig ingen fluebens-boks, der hedder "afbryd efter 20 min."
Jeg tror du gik forkert, da du skrev "avanceret". Du mente sikkert "Egenskaber". Og derefter skulle du have skrevet "Opkald". Og så havde du været samme sted som beskrevet i mit spørgsmål. (Alle veje fører til Rom).
Jeg er temmelig sikker på, at det er det eneste sted, der er noget med et "flueben, inaktivitet og 20 min." som jo i øvrigt kan stilles til, hvor mange min. man ønsker.
Avatar billede hexya Nybegynder
26. maj 2002 - 14:42 #7
Det ser ikke ud til at nogen kan klare det. Hermed lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede martinf Nybegynder
31. august 2002 - 14:27 #8
Der du sætter en modem streng ind, prøv at afbryde al timeout ved at skrive /T000