Avatar billede danscape Nybegynder
17. marts 2002 - 22:19 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Gratis operatør logo´er og andet godt..

Jeg ville hører om der er nogle af jer der kender nogle sites, hvor det stadig er gratis at sende operatør logo´er til Nokia telefoner??!?

Jeg kender kun www.12sms.dk , men af en eller anden grund kunne jeg kun modtage ét logo og nu kan jeg ikke modtage mere!!?!

Også gerne hvis I ved hvordan man laver blinkede SMS-beskeder! Der er en sender på 12send.dk der skulle kunne sende blinkede SMS beskeder, men beskederne kommer ligesom logo´erne ikke frem til telefonen ;(

På forhånd 1000 tak! ;-)
Avatar billede danscape Nybegynder
17. marts 2002 - 23:20 #1
Hva´! Skulle der ikke være et par stykker derude der kender et par sites?! ;D
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. marts 2002 - 23:30 #2
Jo, men så så jeg hvem der oprettede spørgsmålet...
Avatar billede danscape Nybegynder
17. marts 2002 - 23:48 #3
Tro på det min dreng! Du kunne måske selv få glæde af det en dag! *LOL*
Avatar billede acid-head Nybegynder
17. marts 2002 - 23:51 #4
Prøv www.mobital.net <- Jeg mener du kan få et par stykker gratis, og så bagefter er de r** billige... Hvor du normalt giver 10,- for et operatørlogo får du her 5 for 10,- ... Det er værd at overveje! ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
17. marts 2002 - 23:54 #5
acid-head>> Okay =) Ved du noget om hvordan man laver de såkaldte "blinkede" sms´er?!? ;o)
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. marts 2002 - 23:54 #6
danscape: Jeg kender et sted hvor man kan sende blinkende smser, men kan ikke lige huske det, nu hvor det er dig der har oprettet.
Du kan ikke få gratis ringetoner mere...
Avatar billede acid-head Nybegynder
18. marts 2002 - 00:00 #7
Jeg har fundet en side her - http://www.mobil-siden.dk/nokia/logomanagersmsblink.asp - men jeg er sikker på at der er en nemmere måde at gøre det på, for her skriver de at man skal bruge et program og et data-kabel... :[

- Leder lige lidt videre... =)
Avatar billede acid-head Nybegynder
18. marts 2002 - 00:05 #8
Jeg ved at hvis du har en blinkende sms på din mobil kan du sagtens "genbruge" den... Så skal du bare lade være med at slette det sidste/først (kan ikke lige huske det) tegn - eller rettere, det er faktisk et mellemrum... =)
Avatar billede acid-head Nybegynder
18. marts 2002 - 00:19 #9
Du kan prøve at rode lidt med dette program: http://lingboy.uhome.net/flashsms.zip <- Jeg kan ikke få det til at connecte, men prøv du! ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
18. marts 2002 - 13:44 #10
Okay! Hvis I kender en side med tegninger over hvordan benene på et datakabel skal forbindes, så må I da meget gerne poste et link der også... jeg har gode erfaringer med at lave mine datakabler til mobiltelefoner og lommeregnere selv, sååå ;D

Jow, de ringetoner man selv skal indtaste er gratis ;o)

Jonas>>> BAAH!!! Gider ikke hører dig spille kostbar og prøve at provokere den vej igennem... få dig et liv!!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. marts 2002 - 21:44 #11
Hvis du godt selv vil indtaste dem så prøv denne: http://www.mobieltje.net/ringtones.net/english/ringtones/index.html Der er rigtig mange gode..
Avatar billede mesteren Nybegynder
19. marts 2002 - 19:12 #12
prøv www.12send.dk  der er det gratis
Avatar billede danscape Nybegynder
19. marts 2002 - 23:08 #13
mesteren>>> jep, det er det samme som www.12sms.dk og det virker ikk´ :/
Avatar billede krukken Juniormester
21. marts 2002 - 16:29 #14
http://www.cellular.dk
Her finder du nogle gratis logoer!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. marts 2002 - 16:33 #15
kukken-> Har du prøvet at være inde på siden?? Efter hvad jeg ved er det vist kommet til at koste penge.. Men det koster godt nok ikke så meget som på andre sider.. Men det koster da..! Ikk'??
Avatar billede acid-head Nybegynder
24. marts 2002 - 20:19 #16
nick -> Jo, det er rigtig... Men der er ret billig... Som jeg tidligere i dette spørgsmål skrev, så kan man på den side få 5 logoer for 10,- ... =)