Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:51 Der er 20 kommentarer

Ms-dos

Alle de gode gamle dir/w og alle den der hvor er der et sted hvor man kan hente dem henne?? altså hvordan man flytter filer og alt det der, eller er der nogle der kender dem??
Avatar billede fuldstop Nybegynder
17. marts 2002 - 21:52 #1
Lad være med at svare på hans spørgsmål, han acceptere kun sig selv!
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 21:52 #2
Mener du de gamle kommandoer?! Så som Tree, dir, md, cd og sådan?!
Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:56 #3
Yes??
Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:56 #4
fuldstop det er da løgn
Avatar billede krofar Nybegynder
17. marts 2002 - 21:58 #5
Avatar billede fuldstop Nybegynder
17. marts 2002 - 22:01 #7
Oprettelsesdato søndag 17. marts 2002 18:58

Du har oprettet 7 spørgsmål (365 point) i løbet af 3 timer, og har stadigvæk 210 point tilbage (+60 point ude).

For mit vedkommende synes jeg ikke du udviser adfærd som en særlig stabil bruger, eller tager jeg fejl?
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 22:02 #8
Jamen jeg har dem! Med mindre du acceptere nu, så gider jeg ikke til at skrive dem ind! Jeg gider ikke at bruge tid på det så!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. marts 2002 - 22:04 #9
Du kan da bare købe en gammel dos-bog.
Sådan en kan du få for ikke særlig mange penge..
omrkring 100 kr.
Jeg har en selv, men jeg købte den da den kostede en halv bondegård.. Men i dag er der jo ingen der køber dosbøger så man kan få dem meget billigt..
Menjeg gider da ikk' sige hvor, hvis du bare acceptere dit eget svar..!!
Avatar billede swordcat Nybegynder
17. marts 2002 - 22:10 #10
hmmmm..........ser lige med :OD
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. marts 2002 - 22:14 #11
swordcat-> pga. pointsnyden eller fordi du også vil have dos-koderne??
(Bare lidt nyskæri..)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. marts 2002 - 22:15 #12
nyskære = nysgerrig
Avatar billede swordcat Nybegynder
17. marts 2002 - 22:17 #13
Begge dele :O)

Hvis det skal vise sig at han snyder, så er han godt dum. Det er simpelthen ikke fair for dem som bliver snydt for points.
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 22:18 #14
Det er selvfølgelig rigtig, men vi er her vel først og fremmest for at hjælpe hinanden, og ikke for at skraber point sammen! Så vidt jeg ved vinder man jo ingenting?!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
17. marts 2002 - 22:25 #15
Krukken>> Giver dig ret i at hjælpe hinanden kommer i første række, og da det ikke er penge vi snakker om her, er der da ingen grund til at personen ikke kan give pointene væk, når han har fået svar på sit spørgsmål. Eksperten bygger jo netop på at hjælpe, samt det der gør det sjovt og interessant, Deres pointsystem.
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 22:27 #16
Jeg kan kun give dig ret!
Avatar billede swordcat Nybegynder
17. marts 2002 - 22:36 #17
Jeg kan kun give jer gutter ret :O)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. marts 2002 - 22:43 #18
Ja.. Det samme her.. Jeg kan sku' også kun give jer ret.. men, harboe15, finder du ud af noget?? Har du droppet spørgsmålet, eller??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
31. marts 2002 - 22:44 #19
Sker der snart noget her.. Eller??
Avatar billede krofar Nybegynder
01. april 2002 - 11:11 #20
Brugeren er ikke aktiv