Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fdisk

hvordan virker fdisk?? jeg kan bare ikke lave drev HJÆLP og hvordan får man point her på experten??
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. marts 2002 - 21:13 #1
Man kan få point ved at du fx acceptere mit svar her. Jeg kan vælge at kommentere og svare. Når jeg svare kan du acceptere...

fx nu...

så skulle der gerne dukke en lille boks op hvor du kan vælge hvem der skal have point
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 21:13 #2
I Fdisk, kan du oprette og slette partitioner på harddisken!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. marts 2002 - 21:14 #3
og hvis du ikke er tilfreds med svarene kan du SELV svare og acceptere dit eget svar
Avatar billede bdf Mester
17. marts 2002 - 21:14 #4
Brug "PartitionMagic" det kan ALLE finde ud af
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 21:16 #5
Du manger altså en partition eller hvad?! Er det muligt for dig at downloade partitions magic?! Eller kan du se om du kan finde MS-dos, bare en eller anden version, den opretter automatisk en partition på hardisken!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. marts 2002 - 21:19 #6
harboe -> hvis du vil give points til flere på en gang kan du trykke på advanceret lige ved siden af den knap der hedder "accepter"