Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 19:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

stadig flere drev

da jeg har prøvet en gang før men uden held må jeg jo igen HVORDAN DELER MIT C: SÅ DER BLIVER EN D: OG E:?? jeg har windows xp og jeg har prøvet fdisk men det kan jeg ikke få til at virke. Håber at svaret kommer denne gang
Avatar billede slinky Nybegynder
17. marts 2002 - 19:59 #1
du skaffer programmet "partition magic 7.0" det kan gøre det hele for dig!
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
17. marts 2002 - 20:00 #2
Du skal lave et drev(c:) som bruger alt det plads du har til rådighed og derefter lave drev ud fra drevet..
Håber det hjalp

Sleizer
Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 20:00 #3
jamen vil meget gerne finde en løsning der ikke koster penge
Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 20:01 #4
jamen det ved jeg men hvordan laver jeg de drev sleizer
Avatar billede oskar Nybegynder
17. marts 2002 - 20:01 #5
fdisk kan du kun få til at virke hvis du booter fra en diskette og så iøvrigt sletter alt hvad du har på harddisken.

En anden mulighed er Partition Magic fra PowerQuest.
Avatar billede oskar Nybegynder
17. marts 2002 - 20:02 #6
Partition magic fås i en 30 dages gratis version.
Avatar billede oskar Nybegynder
17. marts 2002 - 20:03 #7
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
17. marts 2002 - 20:03 #8
Når du har formateret og kører Fdisk laver du et stort drev med alle dine GB...
Bagefter vælger du at du vil lave et drev mere og skriver hvor meget der skal være på det og så skulle det ellers køre
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
17. marts 2002 - 20:06 #9
Håber det kan hjælpe dig!!!
Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:05 #10
jamen hhdsleizer hvordan virker fdisk så???
Avatar billede harboe15 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:40 #11
tak
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. marts 2002 - 00:13 #12
harboe15 vil du være rar at forklare hvorfor at kokain også er registreret som bruger på din maskine, og iøvrigt er det ikke særligt pænt at tage point selv, når man har fået brugbare svar.

ztyxx/CoAdmin
Avatar billede oskar Nybegynder
19. marts 2002 - 07:23 #13
Et kig på harboe15s spørgsmål viser at han tit giver sig selv point selvom han får brugbare svar.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. marts 2002 - 16:32 #14
harboe15 deaktiveret da han i flere spm tager point selv, på trods af brugbare svar

ztyxx / CoAdmin