Avatar billede koder Nybegynder
16. juni 1999 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Andet Ikon??

Jeg har lavet et program i Delphi 4, men kan man ikke lavet et andet ikon, end det der er som standart i Delphi (blå ring med fakkel)

Håber at der er nogen som kan at hælpe????????????????????????????????
Avatar billede kegel Nybegynder
16. juni 1999 - 13:02 #1
under menu punkterne Project || Options vælger Du den tab der hedder application. Her kan Du ændre dit icon.

Avatar billede kh Nybegynder
16. juni 1999 - 13:04 #2
I menuen vælger du Project -> Options -> Application
Her kan du trykke på knappen Load Icon

kh kh
Avatar billede koder Nybegynder
16. juni 1999 - 17:39 #3
Mange Tak for svaret!!!!!!