Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juni 2000 - 17:31 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Hvad mangler der

Hej jeg vil gerne have lidt ris/ og infomation om hvad man mere kunne lave på´ denne side... Jeg ønsker alt fra design til indhold kritik
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juni 2000 - 17:32 #1
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
06. juni 2000 - 17:42 #2
Du kunne starte med at rette stavefejlene i din menu...

Jeg går ud fra at der skal stå "Add yourself" og ikke "Add your self"
Avatar billede fico Nybegynder
06. juni 2000 - 19:38 #3
Har vi ikke vuderet den før ?
Avatar billede nse Nybegynder
06. juni 2000 - 19:38 #4
Der er for mange unødvendige grimme bannere på forsiden.
Avatar billede fico Nybegynder
06. juni 2000 - 19:38 #5
Skulle blive et svar ?
Avatar billede quak.dk Nybegynder
06. juni 2000 - 19:41 #6
NEJ jeg har aldrig fået vuderet denne side før...
Avatar billede kbruun Nybegynder
06. juni 2000 - 21:07 #7
Jeg synes ikke Indholdet / grafikken i indholdet står mål med grafikken i din menu. Enten 3D eller ej !
Avatar billede denboj Nybegynder
06. juni 2000 - 21:54 #8
Jeg må helere starte med det positive. Bjælken til venstre er fed. Prøv at presse den stil ind på hele siden.

Nu til højre side
Overordnet er farvesammensætningen meget meget meget skidt. Specielt den linje hvor der står et eller andet med (tom summer bla bla) i mørkerødt(icqtændt logo og flowerpower) i neongrønt (X webs new bla bla.)i en eller anden nedtonet blå og (Download ICQ) i skrigendes gult. Der er endvidere brugt for mange skrifttyper. Om der skal være baggrund eller ej er lidt en smagsag - jeg foretrækker en nedtonet/gennemsigtig 3d struktur som baggrund.

Jeg ser siden i 600 gange 800 og jeg får en scrollbar til højre. Og det ser som altid mærkeligt ud når halvdelen af skærmen scroler og den anden halvdel ikke gør. Så Måske var en markering af de to halvdele på sin plads. tom sommer network linket er blindt. Det er den der mærkelige linje igen. Hvad skal den være der for.

Håber du kan tåle det. Men det ser ikke ud til at det kommer til at tage så lang tid at ændre.
Avatar billede denboj Nybegynder
06. juni 2000 - 21:55 #9
Hov det var et svar
Avatar billede dannyqul Nybegynder
07. juni 2000 - 11:11 #10
Den er en meget fed siden du har. menuen er rigtig fed men selve siden er ret rodet.
du kunne godt skrive lidt mere om hvad siden indeholder.
ellers har den mange fede ting. dog syntes jeg at det er lidt synd at der kommer den splas screen hvor der står "Quak.dk world ICQ frinds loading"

Karakter 9/13
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. juni 2000 - 11:33 #11
"support forum" virker ikke

Og fjern da de skide bannere! Ellers er det en utrolig pæn side.
Avatar billede rasher Nybegynder
07. juni 2000 - 13:34 #12
Regner du med en masse besøgende fra udlandet?

Hvis du gør, burde du nok få nogen til at rette stavefejl og sproglige fejl. No offense, men det er fjollet at lave en side på engelsk, hvis det alligevel er 99% danske brugere (den ligger jo på et .dk domæne), allermest fjollet er det, når sproget er knap-så-godt engelsk.

Og drop da for pokker "Designed for IE5" og lav en side, der kan ses, som minimum i alle 4. generations browsere.

Avatar billede rasher Nybegynder
07. juni 2000 - 13:40 #13
Hovsa... der var jeg vist lidt for hurtig. Det er i det mindste IE 4 den er designet til, men stadigvæk har du, ifølge dine statistikker (jeg går ud fra det er dine statistiker du linker til på forsiden), 20%, der ikke bruger IE overhovedet.

Og ok, det ser ud til du har ret mange udenlandske brugere, men du sku' nok overveje at få rettet de sproglige fejl så.