Avatar billede dalle777 Nybegynder
17. marts 2002 - 13:52 Der er 5 kommentarer

Windows Temperatur

Som du sikkert ved kan man se temperaturen for cpu i BIOS, hvordan i windows98,ME,2000,XP osv. ???
Jeg skal også bruge et program der indstiller fanspeed !!!

Daniel
Avatar billede dalle777 Nybegynder
17. marts 2002 - 13:53 #1
Hvad er normal CPU temp, ved stuetemp. i en 1400 MHZ AMD ATHLON Tbird
Avatar billede ricky Nybegynder
17. marts 2002 - 14:12 #2
Mig bekendt kan du ikke få et standard program der indstiller fanspeed... fanspeed bliver typisk styret af hvor mange volt der sendes igennem...

det mest populære temp.prg. er MBM http://mbm.livewiredev.com/
Avatar billede ricky Nybegynder
17. marts 2002 - 14:13 #3
CPU temp. kan findes via her: http://mbm.livewiredev.com/cputemp.htm
Avatar billede vesperillo Nybegynder
17. marts 2002 - 16:55 #4
hmm
Hvis du har et Via mobo følger der sikert en HardwareMonitor med. Hedder vist bare Via HM og ligger i i din program mappe - hvis du altså har Via :) Der kan du også indstille fanspeed.
Hvis du evt. vil se din harddisk temperatur skal du have programmet
HDD Temperature - kan downloades gratis hos www.webattack.com
Avatar billede masterofdisaster Nybegynder
18. marts 2002 - 13:31 #5
der hvor man normal trykker delete skal man bare trykke F1