Avatar billede procsus Nybegynder
17. marts 2002 - 13:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Geforce 4 - 128MB DDR RAM

Jeg tænker på at købe det nyeste Geforce 4 - 128MB DDR RAM. Jeg ved at det er rimeligt dyrt, men er det fuldstændigt spild af penge, eller får man valuta for pengene !? Er det en dejlig grafikkortsFerrari :Þ

Lige en sidste ting - er der forskellige modeller af 128MB-ugaven ??
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 13:18 #1
Lige nu for du ikke så meget for pengene
men når der begynder og komme nye stærkere spil så for du brug af kortet
de nye spil begynder også at understøtte alle funktionerne i kortet
Avatar billede nonick Nybegynder
17. marts 2002 - 13:19 #2
Geforce TI4400 koster ca 3100,-

Det er næsten ligeså godt som GeForce 3 Deluxe.
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 13:22 #3
nonick...
Prøv lige og kig i freelance: logo til sub-media et stort!!
håber du hjælper
Avatar billede procsus Nybegynder
17. marts 2002 - 13:26 #4
OK.
Er der flere udgaver af 128MB-modellen ?
MicroStar StarForce G4Ti4600-VTD (MS-8872) <---- det er dén model, som jeg har kigget nærmere på.
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 13:29 #5
ja det mener jeg
kan ikke lige huske hvad for nogen
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
17. marts 2002 - 13:56 #6
Nvidia har lanceret flere variationer af geforce serien. MX og TI

Ti er specielt velegnet til meget krævende grafik (3d o.l.) mens MX er god til understøttelse af flere skærme samtidig (fx tv-out til dit tv)..

Hvis du spiller mange spil med meget grafik vil jeg anvbefale ti kortet, men det er også dyrt i forhold til mx kortet, som efter mit begrænsede spillebrug er udemærket
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 14:44 #7
procsus
Jeg har sku besværet dit spørgsmål rigtigt
hold kæft du er led!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede procsus Nybegynder
17. marts 2002 - 18:02 #8
ok...