Avatar billede petersen2 Nybegynder
17. marts 2002 - 10:51 Der er 6 kommentarer

Hvad er der sket med SUBNET

http://michaelschmidt.subnet.dk/ vikrer ikke?!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
17. marts 2002 - 10:58 #1
ja det ved jeg sku heller ikke det der har den gjort i lang tid nu :( jeg kan heller ikke komme ind på denne side www.wttest.subnet.dk den siger præcis det samme som linket du har skrevet :(
Avatar billede bundgaard Nybegynder
17. marts 2002 - 10:58 #2
hva kan man så lære af det?

at man får hvad man betaler for ;)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
17. marts 2002 - 10:59 #3
HeHe.. Ja det må jeg jo så give dig ret i :)
Avatar billede japp Nybegynder
17. marts 2002 - 14:28 #4
De har skiftet servere siden de besluttede sig for at hedde sol! Når man ftp uploader nu skal man skrive "ftp.sol.dk" og ikke "brugernavn.subnet.dk" Ved ikke om det er det, men alle siderne fosvandt dengang, og jeg blev nødt til at smide min Page om engang til! Prøv at lægge den op igen!
Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. marts 2002 - 19:59 #5
Hvorfor bruger du dog oz subnet dårlig service, ingen plads (næsten), konstante ændringer i systemet og enorme mænger reklamer....
Avatar billede japp Nybegynder
18. marts 2002 - 23:12 #6
ingen reklame hvis du ftp uploader!