Avatar billede manollo Nybegynder
17. marts 2002 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webcamera

Er der nogen der kan hjælpe mig. Hvorfor kan andre ikke se os når vi er på MSN Messenger vi kan godt se dem,hvad gør vi forkert.
Vi har et Logitech QuickCam Express.
Venlig hilsen Manollo
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 10:34 #1
Hvis der er en pære på kameraret
så tjek om den lyser hvis ikke den gør det så tjek driver og stik
det kan også være at softwaren ikke er installeret rigtigt
eller tjek instillingerne for MSN Mes...
Avatar billede manollo Nybegynder
17. marts 2002 - 12:13 #2
Hej sub-media, tak for svaret. Der er ikke nogen pære på kameraet, men når jeg starter kameraet kommer der en skærm op hvor jeg kan se mig selv, jeg kan også optage med det både lyd og billede. Hvordan skal indstillingerne i MSN Mes være for at andre kan se mig, det lyder nok lidt dumt, men jeg kan ikke finde ud af det, please help
Venlig hilsen
Manollo
Avatar billede sub-media Nybegynder
17. marts 2002 - 12:21 #3
Det kan jeg ikke sige det er forskelligt