Avatar billede denboj Nybegynder
06. juni 2000 - 14:01 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

wap - for og imod

Hejsa :-)

Jeg har lagt mærke til at nogle selskaber er begyndt at reklamere meget for de nye wap telefoner og jeg må indrømme at jeg har svært ved at gennemskue fordelene. Så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig og komme med nogle plusser eller minuser
Avatar billede fumes Nybegynder
06. juni 2000 - 14:03 #1
Avatar billede phylox2 Nybegynder
06. juni 2000 - 14:09 #2
Jeg så i Morgen TV, at en eller anden ekspert sagde, at man skulle vente 2 år med at købe en WAP til skærmene og hastigheden blev forøget :)
Avatar billede denboj Nybegynder
06. juni 2000 - 14:31 #3
2 imod - ingen for

Generelle kommentarer modtages også gerne. Hvad kan det bruges til. Og som fumes computerartikkel antyder kan det overhovedet bruges til noget idag ?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
06. juni 2000 - 14:36 #4
Mobilix har lige introduceret en "on-location-service", som giver Mobilic mulighed for at give dig informationer om, hvor fx. den næsmeste bank er henne i forhold til, hvor du her i landet.

I fremtiden bliver det muligt at bruge telefonen som betalingsmiddel, hvis man fx. vil bestille billetter til biografen.

Bus/tog tiderne har man mulighed for at se allerede nu :)
Avatar billede denboj Nybegynder
06. juni 2000 - 14:45 #5
Hvad med priserne. købspris/oprettelse/waptid/taletid ?
Avatar billede nilleman Nybegynder
07. juni 2000 - 22:13 #6
Så vidt ´jeg ved kommer 3. generations mobiltelefonerne til efteråret. Dette er bare noget jeg har hørt, og jeg ved ikke hvad det går ud på, så alt i i alt ville jeg nok vente og se hvad det bliver til...
Og så vidt jeg ved er det rimeligdyrt at bruge wap lige nu....
Avatar billede denboj Nybegynder
07. juni 2000 - 22:21 #7
Har dette emne været diskuteret før ? Jeg er også interesseret i links til tidligere dabatter - Hvis der altså har været nogle :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juni 2000 - 17:09 #8
Lidt skuffet accepterer jeg svarerne, jeg havde håbet på en anelse mere kød :-) Jeg er stadig interesseret hvis der er en der kan henvise mig til en tidligere debat