Avatar billede petersen2 Nybegynder
16. marts 2002 - 18:32 Der er 7 kommentarer

Skrifttype - hvad synes i?

Hej!
Hvad synes i om skrifttypen på http://www.eyeq.vcd.dk , hvis ikke i synes om den hvilken kunne i så evt. tænke jer.

lige nu er det Tahoma størrelse 10 , og enkelte steder arial.

Skriv hvad i synes.
Avatar billede mufboy Nybegynder
16. marts 2002 - 18:33 #1
Den er pæn nok...
Avatar billede startfirma Nybegynder
16. marts 2002 - 18:36 #2
Jeg synes altid bedst om verdana (bruger den selv), men jeg kan også godt lide Tahoma.

Hvorfor har du dog smidt alle de totalt grimme ratings nederst på din side? De giver jo ingen hits, og så får de din side til at se amatør-agtig ud :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede simonia Nybegynder
16. marts 2002 - 18:43 #3
Ser fint ud synes jeg, det kan du godt være bekendt:)
Avatar billede iq-n Nybegynder
25. marts 2002 - 00:37 #4
Tahoma er den samme som verdana bare smallere
Avatar billede stege2k Nybegynder
03. april 2002 - 11:38 #5
Selv bruger jeg meget Verdana eller Arial, Tahoma er også OK.
Men Verdana er den font jeg synes ser mest indbydende ud.

Dit toplogo er behageligt at se på og ikke noget som genere øjenene og skæmmer hjemmesiden.

De ting som jeg synes du skal ændre, er farvcen på "Kontakt Os" linket nederst, da det er meget svært at se på, og så alle de små Logo/reklamer osm er nederst på siden, det samme med linksne rundt omkring (menuer og lign.), synes det bliver for "smart" at fjerne underline..
Avatar billede stege2k Nybegynder
04. april 2002 - 00:57 #6
Det var et svar :D
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. april 2002 - 20:37 #7
Luk