Avatar billede sunkist Nybegynder
16. marts 2002 - 17:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Counter i Dreamweaver

Hvordan sætter man en counter ind i Dreamweaver?
F.eks. en peak counter.
Har kigget så mange spørgsmål igennem, man kan ikke finde noget lig.
Avatar billede webkasp Nybegynder
16. marts 2002 - 17:25 #1
www.peak.dk tilmeld dig...så får du en html kode som du skal sætte ind :)

så virker det
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. marts 2002 - 18:00 #2
Ja, men det er det jeg spørger om "Hvordan". Jeg har Peak osv, mangler bare at vide hvordan man sætter dem ind.
Er der ikke en nem måde?
Avatar billede webkasp Nybegynder
16. marts 2002 - 19:13 #3
har du en hjemmeside ?
Avatar billede webkasp Nybegynder
16. marts 2002 - 19:14 #4
hvis du har det så sætter du bare Peakcounteren ind... og uploader hjemmesiden !!
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. marts 2002 - 19:43 #5
Jeps har en hjemmeside, ellers havde jeg ikke noget at bruge Peak til formoder jeg :)
Ja jeg vil gerne sætte den ind. Men hvordan???
Jeg skal jo nok ikke bruge "Insert Image" for at sætte koden ind, vel?
:0)
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. marts 2002 - 19:48 #6
Jeg kan også sige...hvor sætter jeg den ind, når jeg ikke kan HTML?
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. marts 2002 - 19:49 #7
Hvilken knap skal jeg trykke på for at sætte den ind? :)
Avatar billede webkasp Nybegynder
16. marts 2002 - 20:19 #8
jow altså.......selve peak counteren ligger inde i html' kode....du skal bare sætte html'en ind så kommer der et lille billed...det er så peak counteren..
Avatar billede fjamze Nybegynder
17. marts 2002 - 00:47 #9
I Dreamweaver er der en under "edit" en commando, der hedder "Paste Html" Bare tryk på den.... Hvor svært kan det være :-)
Avatar billede sunkist Nybegynder
17. marts 2002 - 06:23 #10
>>>fjamze...Tak!
Det havde jeg slet ikke set...men har kigget på alt muligt andet *GG*

Ja, hvor svært kan det være :o)
Send lige et svar
Avatar billede herlevsen Nybegynder
19. marts 2002 - 21:07 #11
ja her er det svar
Avatar billede herlevsen Nybegynder
19. marts 2002 - 21:08 #12
nej her det blev en kommentar
Avatar billede sunkist Nybegynder
22. marts 2002 - 10:18 #13
hmmm, så lukker jeg!