Avatar billede pc-support Nybegynder
16. marts 2002 - 14:04 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Gratis mail server ?

Hej !

Jeg leder efter en gratis mail server der også tilbyder webmail. Jeg har fundet en server der hedder mail enable, som er god, men der mangler den feature der gør at man også kan læse emails via browser !

Kender du et ?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
16. marts 2002 - 14:16 #1
Jeg har været rundt at kigge lidt selv, men jeg har ikke fundet noget... MEN hvis du 'kun' vil læse mail's fra browseren kan du lave det i ASP eller PHP
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
16. marts 2002 - 14:17 #2
Skulle have været et svar:
Jeg har været rundt at kigge lidt selv, men jeg har ikke fundet noget... MEN hvis du 'kun' vil læse mail's fra browseren kan du lave det i ASP eller PHP
Avatar billede stophalv Nybegynder
16. marts 2002 - 14:17 #3
Avatar billede pc-support Nybegynder
16. marts 2002 - 14:22 #4
Det skal ikke være i asp eller php. Jeg gider ikke selv programmere noget. Det skal være en server med både webmail og alm.
Avatar billede jakeman Nybegynder
16. marts 2002 - 14:33 #5
Det er nok mere eller mindre optimistisk mht. gratis prog., men jeg kender et godt og billigt program som du kan download som trial først for at prøve det! Klik link herunder, det hedder MDeamon og har en webclient integreret som hedder worldclient:

http://www.deerfield.com/download/mdaemon/

/Jakeman
Avatar billede pc-support Nybegynder
16. marts 2002 - 14:42 #6
Jakeman > Jeg havde jo fundet et gratis der bare manglede webmail ;o)
Ved du havd det prg du nævner koster ?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
16. marts 2002 - 14:44 #7
Avatar billede pc-support Nybegynder
16. marts 2002 - 14:50 #8
Jeg gider slet ikke betale så meget (lidt?) Det er kun for skæg og ballede at jeg vil bruge det. Sååeee jeg holder mig nok til mail enable uden webmail i første omgang så ! Hvis der ikke er andre bud ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. marts 2002 - 12:02 #9
www.hotmail.com

Dette kan du sætte til at tjekke POP3 konti!
Avatar billede pc-support Nybegynder
20. marts 2002 - 12:58 #10
tiger_webdesign & jakeman > Tak for svarene. Jeg har valgt at søge lidt videre efter et frit prg og indtil videre holde mig til mail enable.

stophalv & goulduck > Vist ikke lige det jeg spurgte efter !?!
Avatar billede jakeman Nybegynder
20. marts 2002 - 13:17 #11
np, held og lykke!

-Tak for point...
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
20. marts 2002 - 14:31 #12
Tak for det!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. marts 2002 - 22:12 #13
jakeman> Nej, det er ret optimistisk med at Mdeamon er gratis! heheh

pc-support> Du kan bruge hotmail til at chekke for post på din gratis mail server. Det var det jeg mente.
Avatar billede virtus Nybegynder
03. januar 2003 - 13:06 #14
www.mailenable.com

Virker Fint..
Op til 12 Mill Domains med hver 12 Mill pop3 kontoer, Spam Blocking, Catch All, osv osv osv..

Og sefølgelig gratis.. =)