Avatar billede frankgrevil Praktikant
06. juni 2000 - 08:33 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

DUMPSTER.ECF -- hvad f... er det?

Jeg får følgende mystiske fejlmeddelelse i Outlook 98, som jeg har installeret sammen med Office 97:

"Filen med tilføjelsen 'DUMPSTER.ECF' mangler eller er ugyldig. Hvis du vil søge efter filen, skal du klikke på Søg i menuen Start i Windows og derefter kopiere filen til mappen Addins i programmappen til Outlook i Windows Stifinder. Du kan også prøve at geninstallere Outlook."

Naturligvis hjælper geninstallering ikke, og filen DUMPSTER.ECF, som er en almindelig tekstfil, er umulig at blive klog på.

Der er formentlig tale om en fejl i programmet, men kan nogen fortælle, hvordan man udbedrer den?
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 15:51 #1
slet 97 og ikke 98 har du prøvet det?
det kan være at der skal bruges en fil i 97 som ikke høre med til 98 og 97 overskygger....................det lød dumt nå men prøv det
Avatar billede schrodinger Nybegynder
21. august 2000 - 12:16 #2
Du kan læse mere om det på følgende adresse

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q179/5/40.ASP

Det der virker bedst er at slette nøglen i registeringsdatabasen i stedet for at omdøbe dumpsterfilerne som forestlået i overstående arktikel. Jeg har lige prøvet det for 5 minutter siden.
Avatar billede frankgrevil Praktikant
21. august 2000 - 16:22 #3
Faktisk har jeg også selv løst eller ihvertfald omgået problemet ved at konfigurere Outlook til at logge på min udbyders Exchange-server i stedet for at hente og sende email via POP3/SMTP.