Avatar billede svendengelse Nybegynder
06. juni 2000 - 06:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vmm32.vxd og win.com

Jeg oplevede at pc'en ikke kunne finde stien til win.log ved opstart og siden ledte den efter vmm32.vxd og ville så ikke loade windows.
Er det virus og i så fald hvilken?
Jeg har formatteret C. og geninstalleret
windows.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2000 - 08:59 #1
Det må være din geninstallering, som der er gået ged i. Jeg har prøvet ligendende. på den igen. Det måtte jeg.
Avatar billede gozar Nybegynder
06. juni 2000 - 19:29 #2
Er det den blå skørm du får fram???

i så fald, vil jeg prøve nogne andre ram. vmm32.vxd er den fil der styre rammene i win 98!!
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 00:50 #3
AAA tøv nu lige engang, det behøver da ikke at være ram det er galt med. så vil jeg prøve en geninstllation engang til.
Avatar billede svendengelse Nybegynder
07. juni 2000 - 07:08 #4
Jeg oplever ikke problemer efter min første formattering og geninstallation.
Gåden er stadig hvorfor det gik som beskrevet øverst.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2000 - 08:29 #5
Der er svaret ganske enkelt! - " Fordi det er winddows og windows har ikke fået lagt vmm32.vxd ind under installationen". Der kan have været problemer med at læse CD-rommen måske. Så hvis det lykkes med en ny geninstallation og en ren CD-rom skive, så skal du ikke bekymre dig længere over problemet. Det er windows du køre og ikke linux.
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. juli 2000 - 21:29 #6
svedengelse: Noget nyt her?
Avatar billede svendengelse Nybegynder
23. august 2000 - 06:30 #7
Jeg hae ikke oplevet problemet igen og har svært ved at vurdere om nogle af svarene er værdige til point.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. august 2000 - 15:38 #8
Well, det er jo lidt op til dig selv ... du kan endten vælge at være sød og rar og bliver behandlet som en ven og modtage tak og glade mennesker .. eller!
DU KAN BLIVE TOTALT OVER SPAMMET DA VI IKKE KAN FORSTÅ IKKE AT FÅ NOGLE POINT!!!

Okay, så er det måske ikke så slemt .. ;)
Avatar billede powell Nybegynder
24. august 2000 - 16:36 #9
Se hvad jeg fandt:

The VMM32 loader loads VxDs in three distinct steps:

1. Base drivers specified in the registry
2. Static VxDs for devices enumerated by other VxDs
3. Static VxDs specified in SYSTEM.IN

Måske kan dette være en hjælp, til at løse problemmet.
Avatar billede powell Nybegynder
24. august 2000 - 16:36 #10
Og nej jeg tror ikke der er en virus, blot en beskiget fil, det er set før, så hvorfor ikke igen.
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
08. september 2000 - 10:47 #11
Det er ikke virus, og ikke en beskadiget fil. Det er et spørgsmål om hardware kompabilitet med gamle 386 maskiner.
Du har højst sandsynligt tlsluttet noget hardware hvor driversoftwaren er så gammel at den også tager højde for win 3.1 og 386-maskiner.
Det kunne være et program som win-fax, eller det kunne være en scanner fra umax.
Hvis det er det første, så drop den og brug noget andet. Er det en Umax-scanner, så kig på http:/www.umax.com/support/
Er det ikke nogle af dise, så må du bruge udelukkelsesmetoden enten ved at gå baglæns og afinstallere drivere og se om det hjælper. Eller (og det giver bedre resultater, men tager længere tid) rense maskinen og installere een ting ad gangen og se, hvornår problemet dukker op.
Avatar billede powell Nybegynder
24. september 2000 - 10:50 #12
Har du stadig ikke fået svar på dit spørgsmål?
Avatar billede svendengelse Nybegynder
11. januar 2001 - 10:02 #13
Jeg tror powell kommer tæt på her.