Avatar billede boy-genius Nybegynder
16. marts 2002 - 03:13 Der er 8 kommentarer

Vil du ha lavet en hjemmeside?

Hmm. da jeg mangler referencer... og lidt viden omkring kreationen af en hjemmeside (eller et eller andet hehe)
Vil jeg gerne lave en hjemmeside for en , men gider ikk alt det der fis og ballade lort..

vil lave det til en der ska bruge et design..
Du ka jo se hvad jeg fx ka lave på http://www.zwirph.subnet.dk/refs/

- mark
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. marts 2002 - 03:46 #1
boy-genius == zwirph???
Avatar billede startfirma Nybegynder
16. marts 2002 - 07:32 #2
Fx. á la ham her?
http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_vispost.php?id=85&pg_name=&lng=dk&kat=1529

Der er flere inde på startfirma.dk der godt kunne bruge en hjemmside.

Så hvis du helst vil designe for en lille virksomhed eller en iværksætter med et nyt produkt så opret dit spørgmål her :

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_visemne.php?kat=2195

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede grinderslev Praktikant
16. marts 2002 - 08:16 #3
Du kan få lov til at lave en til mig....
grinderslev@geocities.com
Avatar billede boy-genius Nybegynder
16. marts 2002 - 21:54 #4
Takker..!!

grinderslev - kontakt mig via icq (81140106)

og..... ztyxx - jah...
Avatar billede grinderslev Praktikant
17. marts 2002 - 05:28 #5
Jeg bruger ikke ICQ....
Avatar billede bidetus Nybegynder
17. marts 2002 - 05:34 #6
boy-genius: din subnet side er et deadlink... har du et alternativ?

Jeg skal måske bruge noget design hjælp til et af mine fremtids projekter.

Men der skal kvali på bordet først =D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. marts 2002 - 15:20 #7
boy-genius> så skal jeg bede dig lukke den ene af dine brugere, det er ikke tilladt at have to brugere registreret på eksperten, se venligst http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede janomel Nybegynder
18. marts 2002 - 00:31 #8
Hej
Kan du lave en med:
5 sider, hvor der skal være mulighed for underliggende sider.
artikler på forsiden.
opslags Db med -
  Firma, nabvn, tlf nr, by, post nr, beskæftifelse 1 til 5, søge muligheder