Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 01:17 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Total Annihilation over internet...

Min ven og jeg kunne godt tænke os at spille Total Annihilation over internet.
Vi ved godt at det er 5 år gammelt, men det kunne alligevel være fedt.
Men når min ven starter en server, så går jeg jo ind i TCP/IP og skriver hans ip.
Så kommer man jo derind hvor man skulle kunne vælge et spil, men der kommer ingen spil frem.

Kan det være at spillet er afhængig af en master server?
Avatar billede japp Nybegynder
16. marts 2002 - 09:10 #1
Total Annihilation er det fedeste spil, bare synd man ikke kan spille det over nettet, mere..! Der er lukket, sikkert permanet! Sorrry har også ledt efter det!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 12:16 #2
Lukket?!.... Det vil sige at der VAR en masterserver?
Men man kan vel godt med Kali, MPlayer og hvad der ellers findes?
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 12:22 #3
Man kan vidst spille på Zone.com... Der er enda mange at der gør!
Avatar billede japp Nybegynder
16. marts 2002 - 13:51 #4
Hey...! Han har sq ret, men der er ikke særlig mange derinde.
Ja der var en master server men det er efterhånden lang tid siden. Det var dengang alle spillede det..! I hvertilfald her hvor jeg bor!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 13:53 #5
Okay...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
16. marts 2002 - 17:56 #6
Hmm... Du får 5 point for at fortælle mig at master serveren var tage helt fra.
For jeg fandt jo selv zone.com
Avatar billede kennethholst Nybegynder
21. marts 2002 - 13:49 #7
jeg spillede total anihalation i går tcp/ip !!!!!
Hvad er det for noget fis med master server ??
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. marts 2002 - 14:08 #8
Det kan være at jeg skal prøve igen så...
Jeg har nemlig lige fået en ægte fast ip, hvor jeg før var bag en NAT router, så jeg ikke kunne sætte router op.
Det virkede heller ikke på Zone.com, før jeg fik den faste ip.