Avatar billede cyberbat Nybegynder
15. marts 2002 - 23:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurder Mobil Diskotek Madhouse

Jeg er af en kammerat blevet bedt om at få vurderet Mobil Diskotek Madhouse. Http://www.diskotek-madhouse.dk
Giv venligst @13
+/-
Avatar billede cyberbat Nybegynder
15. marts 2002 - 23:30 #1
Bare drop det...
Avatar billede krukken Juniormester
15. marts 2002 - 23:32 #2
Jeg synes det er en meget fin hjemmeside! Jeg synes bare lige du skal ændre lidt på udseendet!! Lige når man kommer ind på hjemmesiden, så tror man at man kan scrolle ned! Det er lidt irrierende at hjemmesiden ikke har en "bund"
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. marts 2002 - 23:36 #3
fin side, men synes at 5 timers musik for 500,- i den "dyre" pakke er alt for lidt, det må ikke kommer under min 1000,-
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. marts 2002 - 23:48 #4
det er da fuldstændigt korrekt 500 det er da at røvrende jer selv. ztyxx har ret ikke under 1000
Avatar billede nikman Nybegynder
16. marts 2002 - 00:38 #5
cyberbat>> Hvorfor skulle vi "bare droppe" det??
Avatar billede netassist Juniormester
18. marts 2002 - 17:09 #6
oki side der megler bare lidt
..
i har alle ret set prisen op i er siggert meret dygtig og 500 kr er alt få billlige husk hvad tid i bruger oven i :
venlig hilsen netassist