Avatar billede mirage17 Nybegynder
15. marts 2002 - 17:47 Der er 10 kommentarer

Mangler fil:: sys.

Hej, jeg har lige fået en trådløs mus. USB-indgang. Mærket er Saitek-Cordless Mouse, har været inde på deres hjemme side. Jeg magler hidbus.sys da jeg ikke kan finde den på min Win98 cd´rom. dem der kan gøre så at jeg får min trådløs mus til at virke får selvfølgelig pointene..

MVH Christian Lauritsen
Avatar billede halifax Nybegynder
15. marts 2002 - 18:09 #1
hidbus.sys er en driver til USB. Du kan formentlig finde en opdateret driver til USB til dit bundkort på bundkortproducentens hjemmeside. Eller måske på cd-rom med drivere til dit bundkort.
Hvis vi skal lede efter den, må du oplyse, hvilket bundkort du har.
Avatar billede mirage17 Nybegynder
15. marts 2002 - 18:55 #2
PS. Måske nogen der har win98, som kan finde den på deres computer, kan sende den via email ?? .. Man kunne fx. tryk start, søg filer, søg på hidusb.sys under denne computer.. ??

Christian
Avatar billede rebecca Novice
15. marts 2002 - 20:59 #3
Har du prøvet at slette din usb enhed i kontrolpanel/system ellers prøv det genstart pc'en og lig win 98 i cd drevet når du bliver bedt om det.
Mvh. Rebecca
Avatar billede halifax Nybegynder
15. marts 2002 - 23:54 #4
I spm. skriver du hidbus.sys, i kommentar hidusb.sys. På en Win98 pc ligger den sidste i c:\Windows\System32 - hvilket system har du?
Hvirker din USB port i det hele taget. Se i Enhedshåndtering om den er markeret med fejl = gult udråbstegn.
Avatar billede lazenby Nybegynder
16. marts 2002 - 10:29 #5
Hvad med at finde en logitech-driver, som passer nogenlunde? Det er tit bedre drivere end andre producenters egne - jeg har i hvert fald tit haft held med det...
Avatar billede niklaj Nybegynder
16. marts 2002 - 13:31 #7
Jeg mailer dig
Avatar billede niklaj Nybegynder
16. marts 2002 - 13:43 #8
Jeg kan ikke finde din mail, hvad er den?
Avatar billede mirage17 Nybegynder
17. marts 2002 - 21:20 #9
min mail.. chr.manchesterunited@mail.tele.dk
Avatar billede rebecca Novice
30. april 2006 - 11:32 #10
måske tid at lukke