Avatar billede nielslbeck Nybegynder
15. juni 1999 - 22:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med PQMagic 3!

Min PQMagic 3 kommer med fejlbeskeden "Partition table error #116 found" efter, at jeg har installeret Win2000. Har Win2000 ødelagt et eller andet, eller skal jeg ud og købe PQMagic 4? Er der nogen, der har haft samme problem, eller bare ved hvad der skal gøres?
Avatar billede killer.dk Nybegynder
16. juni 1999 - 12:08 #1
nej Problemmet ligge i at hvis du sætte Windows2000 op med stardard laver den et drev mere så du er nød til at instalere din windows2000 custom så løser du problemmet
Avatar billede kahlier Nybegynder
18. juni 1999 - 09:05 #2
Der er kommet en pqmagic 4 pro(4.01) og den virker til at flytte/ændre størrelsen af NTFS drevet
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
18. juni 1999 - 22:15 #3
Killer.dk

I den version af Win2000 jeg har (Beta 3, build 20**) kan jeg kun installere på en måde! Men der blev ikke lavet et ekstra drev...

NielsLBeck
Avatar billede theking Nybegynder
21. juni 1999 - 16:29 #4
Problemet skyldes en fejl i partitionstabellen. Hvis PQMagic begynder at rode med noget, kan det gå helt galt.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
21. juni 1999 - 16:34 #5
Okay, det har jeg fundet ud af nu, men er der ikke noget jeg kan gøre???