Avatar billede __ Nybegynder
15. marts 2002 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SMS BESKEDER

Vis man har en nokia 3310 kan man vist skrive ca 400 cifre i en besked, og den deler selv op. Men på en 3210 kan man kun skrive 160 cifre... Kan man ikke slå til på en 3210 så den kan indeholde flere cifre og lave kædet beskeder???

Og lige et spørgsmål til: På en af mine venners telefoner (han ahr en 3210) Når han modtager en kædet besked fra en 3310, så kan han kun læse første halvdel. Den næste halvdel er bare tom!!! Hvordan kan det lade sig gøre, kan de 2 ikke sende ordentligt til hinanden eller hvad, eller er det hans operatør??
Avatar billede cthun Nybegynder
15. marts 2002 - 14:09 #1
1. Det kan man ikke!!

2. I dunno!!
Avatar billede ole4 Nybegynder
15. marts 2002 - 14:09 #2
Hej...

Det med at du kan skrive kædetbeskeder, er noget nyt Nokia er begyndt og lave. Og derfor kan det ikke bare slås til i en Nokia 3210. Grunden til at du ikke kan se den anden halvdel af SMS'en er at en Nokia 3210 ikke understøtter deltebeskeder. Jeg havde en Nokia 7110 og havde præsis de sammen problemer. Men nu har jeg en Nokia 6210 og der er ingen problemer..

Håber det var svar nok...
Avatar billede ole4 Nybegynder
15. marts 2002 - 14:13 #3
Hej...

Det med at du kan skrive kædetbeskeder, er noget nyt Nokia er begyndt og lave. Og derfor kan det ikke bare slås til i en Nokia 3210. Grunden til at du ikke kan se den anden halvdel af SMS'en er at en Nokia 3210 ikke understøtter deltebeskeder. Jeg havde en Nokia 7110 og havde præsis de sammen problemer. Men nu har jeg en Nokia 6210 og der er ingen problemer..

Håber det var svar nok...
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. marts 2002 - 16:18 #4
ole >>

Ai nu tåger du sq.. Modtagerens telefon behøver ikke at understøtte andet end helt almindelig sms modtagelse hvilket er hvad du gør brug af når du sender en besked der deles op i flere sms´er.
Helt alimdelig sms´er bare sendt i små bidder.

Tror ikke at der endnu er lavet en telefon der kun kan modtage én sms :o)

/r
Avatar billede __ Nybegynder
15. marts 2002 - 20:44 #5
Hmm, ingen brugbare svar...
Avatar billede __ Nybegynder
15. marts 2002 - 20:44 #6
..