Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. marts 2002 - 11:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

pauseskærm: "tomt" programpunkt i proceslinien efter pauseskærm

Har flere maskiner jeg har oplevet at når pauseskærmen har kørt, så er der et "tomt" programpunkt i proceslinien, og den kan så være der X antal gange, hvor X = antallet af gange pauseskærmen har kørt.

Nogle forslag? alle maskiner kører forskellige opsætninger (hardware) og seneste fixex fra windows update
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
15. marts 2002 - 11:27 #1
Hvad er spørgsmålet?

Ja der ligger en tom brik i proceslinjen! :)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. marts 2002 - 11:28 #2
øh? ja ja.. hvorfor er den tomme brik der? den forsvinder når man trykker på den
Avatar billede nmt1363 Nybegynder
15. marts 2002 - 11:32 #3
Det er bare en ekstra lille yderst delikat detalje fra Microsoft .oO(de er
jo eksperter i den slags ;o)
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
15. marts 2002 - 12:21 #4
Lol Nmt1363!

Den kører jo som et program, så jeg tror at det er rester som den ikke helt har fået afsluttet! ligesom andre programmer gør det samme!!
Avatar billede nmt1363 Nybegynder
15. marts 2002 - 18:22 #5
Jamen det er skam også min teori... Delikat detalje, skal ses!! Ses bedst i windows 98 !!! Køb den nu til den fordelagtige pris af kun ???? kr. billig billig !!
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
19. marts 2002 - 08:49 #6
Den følger med når du køber pakken! ;)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
19. marts 2002 - 08:56 #7
Ja tak for samtalen :) men det her kan jeg vidst ikke rigtig bruge til noget